Agencja Mediaplus (Group One) rozpoczęła współpracę z marką C&A. Spółka będzie odpowiedzialna za koordynację działań mediowych offline na polskim rynku. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu na obsługę budżetu mediowego C&A na 17 europejskich rynkach przez grupę Mediaplus International.
Marka C&A funkcjonuje na rynku od 1841 roku. Zaczynała jako mała firma produkująca len i bawełnę w Sneek w Holandii, a obecnie jest jednym z największych brandów odzieżowych w Europie, zatrudniającym ponad 25 tys. pracowników. Każdego dnia konsumenci odwiedzają jeden z ponad 1300 sklepów marki zlokalizowanych w 17 europejskich krajach.
Za strategię i realizację komunikacji offline z klientami C&A na polskim rynku będzie odpowiadała agencja Mediaplus, jako część grupy Mediaplus International, która pokonując czterech konkurentów, wygrała przetarg na europejską obsługę mediową marki C&A na 17 rynkach.
– Współpraca z C&A, marką z wieloletnią historią, obecną dziś już na 17 rynkach to dla nas możliwość uczestnictwa w procesie kompleksowej transformacji jednej z największych firm odzieżowych w Europie – od stacjonarnego detalisty do sprzedawcy omnichannel, którego celem jest stać się marką nr 1 w branży fashion z konsumentocentrycznym podejściem. W niepewnych czasach sektor ten zmaga się jednocześnie z wieloma wyzwaniami, więc tym bardziej cieszy fakt, że C&A to właśnie nam powierzyło rolę swojego strategicznego partnera biznesowego – komentuje Bartłomiej Kamiński, Managing Director Mediaplus.
Zespół Mediaplus ma przede wszystkim wnieść swoje całościowe spojrzenie na wszystkie obszary marketingu, daleko wykraczające poza sferę mediów. C&A przechodzi obecnie kompleksową transformację – od stacjonarnego detalisty do sprzedawcy omnichannel. Sklepy marki są modernizowane, a mniejsze salony koncepcyjne zlokalizowane są teraz pośród dużych sklepów odzieżowych. Działania mają na celu uczynienie z C&A „najbardziej zorientowanej na ludzi marki modowej” w Europie. Mediaplus wspiera tę transformację jako strategiczny partner biznesowy. Wszystkie aspekty współpracy i strategii koncentrują się wokół „&”: Store & Web Traffic, Brand & Performance, Online & Offline Media, Global & National – Mediaplus & C&A. Również w tym obszarze istotne znaczenie miały kompetencje w zakresie danych, jakie posiada Mediaplus Realtime.
– Cieszymy się na perspektywę naszej współpracy z Mediaplus – komentuje Richard Haram, Head of Omni Marketing & Media Management at C&A. – Mediaplus ma niezwykle bogate doświadczenie w dziedzinie mediów w całej Europie, co pomoże przyspieszyć plany rozwoju C&A na całym kontynencie. Spodobało nam się zaangażowanie grupy w sprawy naszej marki i pasja, z jaką podchodzi do czekającej nas ekspansji.
Zakres współpracy Mediaplus International obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów. Mediaplus (Group One) zajmie się działaniami offline na polskim rynku.
Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu i rozpoczęła się w marcu 2023 roku.