Firma Meetrics, zapewniająca usługi weryfikacji reklam marketerom na całym świecie, uzyskała akredytację amerykańskiej Media Rating Council (MRC / Rada Oceny Mediów) w zakresie dodatkowych możliwości pomiaru. Ponieważ oszustwa reklamowe stają się w ostatnim czasie coraz większym problemem dla reklamodawców, Meetrics opracował rozwiązanie, którego celem jest zapobieganie raportowaniu tzw. nieprawidłowego ruchu (Sophisticated Invalid Traffic – SIVT). Firma uzyskała właśnie akredytację MRC w zakresie wykrywania takiego nieprawidłowego ruchu oraz akredytację dla funkcji filtrowania zarówno dla ruchu desktop, jak i mobile.

Meetrics posiadała już wcześniej akredytację MRC w zakresie pomiarów Viewability reklam, zarówno dla kampanii display, jak i wideo. Ta akredytacja została obecnie poszerzona dodatkowo o pomiary Viewability dla internetu mobilnego i aplikacji.

– Wiemy jak trudno jest firmom działającym tylko w Europie zdobyć certyfikat MRC tak więc nowe akredytacje dla Meetrics to także ważna wiadomość dla całego polskiego rynku digital, ponieważ jesteśmy jedyną oficjalnie działającą firmą weryfikującą jakość reklam internetowych w Polsce. Po najnowszych decyzjach MRC jesteśmy też jedną z nielicznych firm na świecie i w Europie z kompletem certyfikatów MRC, dotyczących zarówno Viewability jak i fraudów. Akredytacje są gwarancja wiarygodności naszego pomiaru dla klientów – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics w Polsce.

– Od prawie dziesięciu lat Meetrics dostarcza reklamodawcom technologie i dane pozwalające im podejmować decyzje dotyczące inwestowania budżetów marketingowych w możliwie najbardziej efektywny sposób – komentuje Philipp von Hilgers, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Meetrics – Otrzymane obecnie dodatkowe akredytacje MRC stanowią kolejny kamień milowy rozwoju naszej firmy, ponieważ reklamodawcy domagają się najwyższego możliwego poziomu usług, a rygorystyczny proces oceny MRC jest obiektywnym potwierdzeniem, że nasza platforma Ad Attention Suite takie najwyższe standardy spełnia.

Platforma Ad Attention Manager Suite firmy Meetrics łączy cztery zaawansowane komponenty do zarządzania jakością reklam: sprawdzanie widoczności (Viewability Check), zapobieganie nadużyciom (Ad Fraud Prevention), weryfikacja odbiorców (Audience Verification) i ochrona marki (Brand Protection).
– Gratulujemy Meetrics spełnienia rygorystycznych wymagań niezbędnych do uzyskania akredytacji MRC na pomiary Viewability na platformach desktop, mobile in-apps, jak I akredytacji w zakresie wykrywania I filtrowania SIVT na platformach desktop i mobile. Stawia to Meetrics w elitarnym gronie liderów branży – powiedział George W. Ivie, dyrektor wykonawczy i dyrektor generalny organizacji MRC.
Firma Meetrics zadebiutowała na polskim rynku kilka miesięcy temu, w czerwcu. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce kieruje – na stanowisku Country Managera – Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy.

Meetrics to powstała w 2008 r. technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikacje kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów). Z platformy Ad Attention Monitor korzystają zarówno firmy sprzedające jak i kupujące reklamę w sieci. Meetrics współpracuje z reklamodawcami, domami mediowymi i dużymi wydawcami. Klientami Meetrics są m.in. GroupM, OMD, Dentsu Aegis Network, eBay, Yahoo, Procter&Gamble, L’Oréal, General Motors, Spiegel Online czy The Telegraph.
Centralą firmy jest Berlin, posiada ona ponadto oddziały w: Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Włoszech, Szwajcarii, Polsce i Szwecji.
Meetrics jest pierwszą europejską firmą, która otrzymała akredytację amerykańskiej organizacji Media Rating Council, na audyt zarówno reklam display jak i reklam wideo. Posiada również certyfikat JICWEBS wydawany przez brytyjską organizację ABC zrzeszającą reklamodawców, agencje i media, a mającą na celu zapewnienie poszczególnym mediom przejrzystego i obiektywnego pomiaru.