Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Działania realizuje współdzielona struktura zespołów terenowych, która wykonuje zadania związane z merchandisingiem w sieciach sklepów budowlanych na terenie całej Polski. Oprócz zapewnienia standardowych wizyt, podczas których pracownicy spółki uzupełniają braki na półkach i dbają o właściwą ekspozycję towaru, spółka MerService wykonała serwis związany z otwarciem nowego sklepu.
„W przypadku artykułów DIY oraz chemii budowlanej i farb, podobnie jak produktów FMCG, konsumenci odwiedzający sklepy stacjonarne oczekują pozytywnego doświadczenia zakupowego. Dbałość o właściwy merchandising, dostępność produktów oraz estetykę ich prezentacji to utrwalanie spójnego wizerunku marki w świadomości konsumenta już od momentu wyboru produktu przy półce. W ostatnich latach w DIY znacząco powiększył się asortyment towarów dostępny również dla klienta detalicznego, dlatego usługi wsparcia sprzedaży zyskują na popularności. Właściwie zastosowane techniki wsparcia sprzedaży i odpowiednie standardy jakości procesów, które jako profesjonalny dostawca takich usług staramy się zapewniać, pozytywnie wpływają na komfort zakupów, co z kolei przekłada się na realizację celów sprzedażowych producenta.”– podkreśla Agnieszka Stryjewska, National Key Account & Reporting Director w MerService.
Śnieżka Trade of Colours jest częścią Grupy Śnieżka, która posiada ponad 35-letnie doświadczenie na rynku chemii budowlanej. Grupa Śnieżka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce, na Węgrzech oraz w Ukrainie i jest klasyfikowana do grona 25 największych producentów farb w Europie. Śnieżka Trade of Colours Sp. z o.o. realizuje zadania w zakresie sprzedaży i marketingu, analiz rynku, a także zarządzania wybranymi znakami towarowymi w Grupie Śnieżka.