W sierpniu Galeria Mazovia otworzyła unikatową w mieście i regionie przestrzeń dla swoich klientów – Męską Strefę. Powstała z myślą o Panach, którzy podczas zakupów mogą odpocząć w specjalnie wydzielonej strefie.
Największa galeria handlowa w Płocku stawia nie tylko na rozwój oferty handlowej. Równie ważne jest tworzenie miejsc do wspólnego spędzania wolnego czasu, relaksu i zabawy. W czerwcu otwarto zmodernizowaną strefę restauracyjną Przystań Smaku, a w sierpniu unikatową przestrzeń – Męską Strefę, w której klienci mogą odpocząć i w ciekawy sposób spędzić czas w trakcie zakupów.
-Centra handlowe już dawno przestały pełnić tylko funkcję usługowo-handlową. Istotne dla odwiedzających są także rozrywka, gastronomia czy kultura. Galerie stale dostosowują się do nowych oczekiwań klientów, nie inaczej jest w Galerii Mazovia. Dowodem jest całkowicie zmodernizowana strefa restauracyjna Przystań Smaku, która oferuje klientom dostęp do biodegradowalnych naczyń i sztućców, a także trzy pokoje matki z dzieckiem. Teraz pomyśleliśmy o panach, którzy robią zakupy w naszym centrum handlowym – mówi Izabela Tucholska-Oleszczuk, Dyrektor Galerii Mazovia.
Z myślą o Panach powstała przestrzeń, w której mogą odpocząć i spędzić ciekawie czas. W Męskiej Strefie można zrelaksować się na wygodnych kanapach, czytając prasę. Dla fanów gier powstało stanowisko z retro-konsolami i stół do gry w piłkarzyki. W weekendy w Męskiej Strefie będzie można spróbować warzonych napojów botanicznych marki B-LIFE.
Męska Strefa znajduje się na 1. piętrze, przy salonie Reporter Young i zajmuje powierzchnię 60 m2.
Partnerem Męskiej Strefy jest salon Media Markt oraz klub sportowy Wisła Płock.
Właścicielem Galerii Mazovia jest Fundusz ESCF firmy CBRE Global Investors, a za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE Sp. z o.o.
Otwarta 24 kwietnia 2010 roku Galeria Handlowa Mazovia to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w Płocku. Doskonała lokalizacja i niepowtarzalny projekt architektoniczny powoduje, że jest to jedyne w swoim rodzaju miejsce. Galerię Mazovia cechuje wyjątkowy dobór marek, a wśród nich wiele marek debiutujących na płockim rynku, m.in. ZARA, Stradivarius, BERSHKA, H&M, New Yorker, Kazar, czy Media Markt. Unikalny wystrój wnętrz nadaje Mazovii ciepły i przyjazny charakter. Przeszklony food court z widokiem na miasto posiada najbogatszą w Płocku ofertą gastronomiczną.
W trzykondygnacyjnym budynku znajduje się ponad 120 sklepów, lokali gastronomicznych, punktów usługowych, fitness, plac zabaw dla dzieci oraz warsztat samochodowy. Na wygodnym bezpłatnym parkingu mieści się 780 samochodów.
Dzięki swojemu położeniu Galeria Mazovia współtworzy płocką dzielnicę handlu i rozrywki. Płocki „powercenter” to łącznie 144 000 mkw. powierzchni całkowitej obiektów handlowych, 3 000 miejsc parkingowych oraz największy w regionie hipermarket spożywczy, supermarket delikatesowy, hipermarket z wystrojem dla domu i ogrodu, salon z elektroniką, klub fitness, basen, nowoczesny salon meblowy oraz dwie stacje benzynowe.
Właścicielem obiektu jest Fundusz ESCF firmy CBRE Global Investors, a za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Procesem komercjalizacji zajmuje się Dział Powierzchni Handlowych CBRE.