Forbis Group stworzył dla Lancerto salon idealnie dopasowany do charakteru marki.

Współpraca firm polegała na stworzeniu nowego konceptu. Objęła kompleksowe usługi związane z zaprojektowaniem i aranżacją wnętrza salonu sklepowego, instalacje i prace budowlane, produkcję mebli, a także project management.

Dla Lancerto ważna jest jakość, dlatego również wystrój wnętrz sklepów, do których zaprasza, musi spełniać najwyższe wymogi. Wszystko po to, by klienci przekraczający próg salonu, weszli w wyjątkowy świat, inspirujący do nowych odkryć związanych z modą męską.

Forbis Group specjalizuje się we wnętrzach branży retail, dlatego kreując store concept zwraca szczególną uwagę na produkt. – W naszej pracy punktem wyjścia jest analiza oczekiwań marki i jej strategia marketingowa. Główne założenia pomagają nam określić indywidualną drogę, jaką wspólnie wybierzemy, by nowy wizerunek wpłynął na pozycję marki na rynku. – mówi autorka konceptu Anna Sulima – Gillow.