Tegoroczną edycję Retail Technology Days otworzy Michał Boni prezentacją zatytułowaną “Technologie i ogrom danych. Nowe warunki komunikacji na linii korporacja – klient”.
Wystąpienie to będzie miało charakter inspirującego wstępu do dalszej części konferencji, która koncentrować się będzie na wpływie nowoczesnych technologii i zmian w tym zakresie na wizerunek i funcjonowanie współczesnego handlu. Podczas dwóch dni uczestnicy wydarzenia (menadżerowie w sieciach handlowych oraz wiodący dostawcy rozwiązań technologicznych i usług dla handlu) zastanawiać się będą kim jest dzisiejszy konsument, jak i gdzie kupuje, jak powinna komunikować się z nim współczesna sieć handlowa. Porozmawiamy jak wyglądać będzie “nowy handel” w obliczu szeroko pojętej dziejącej się tu i teraz rewolucji technologicznej, w obliczu big data i Internetu wszechrzeczy.
Michał Boni to działacz opozycji demokratycznej z okresu PRL. W czasach III RP pełnił m. in. funkcję Posła na Sejm RP, był Sekretarzem Stanu i szefem doradców w Kancelarii Premiera Donalda Tuska, a także Ministrem Administracji i Cyfryzacji. Poza działalnością polityczną, współpracował jako ekspert m. in. z Centrum Analiz Społeczno – Ekonomicznych (CASE), Centrum Stosunków Międzynarodowych, Polsko – Amerykańską Fundacją Wolności. Był także doradcą Konfederacji Lewiatan oraz funduszu Enterprise Investors, zajmującego się inwestycjami typu private equity w regionie CEE.
Więcej informacji o Retail Technology Days 2014: www.retailtech.pl