Microsoft ogłosił dostępność kolejnej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM, która pojawi się na globalnym rynku jesienią br. Nowy system jest wynikiem strategii Microsoft Dynamics, według której użytkownik systemu znajduje się w centrum uwagi, a opracowywane rozwiązania mają za zadanie sprostać jego oczekiwaniom.

Rozwiązanie, dostępne zarówno w modelu online (Microsoft Dynamics CRM Online 2013), jak i on-premise (Microsoft Dynamics CRM 2013), zapewni specjalistom ds. sprzedaży, marketingu i obsługi klienta jeszcze bardziej spersonalizowane możliwości. Nowy system oferuje użytkownikom dostęp do danych na różnych typach urządzeń oraz nowy, szybki i płynny w działaniu interfejs użytkownika, udostępniający pracownikom informacje adekwatne do wykonywanych obowiązków, a także zapewnia bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb. Microsoft Dynamics CRM oferuje również rozszerzone możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, dzięki czemu użytkownicy mogą łączyć się z właściwymi ludźmi i korzystać z potrzebnych zasobów w odpowiednim czasie.