Microsoft ogłosił oficjalną dostępność nowej wersji rozwiązania klasy CRM – usługi Microsoft Dynamics CRM 2016 w wersjach on-line (chmurowej) oraz on-premise (instalowanej lokalnie na serwerach firmy).

Obecna edycja systemu jest najbardziej zaawansowaną wersją CRM w dotychczasowej historii rozwoju produktu. Dynamics CRM 2016 posiada nowe funkcjonalności w obszarze analityki biznesowej, mobilności oraz obsługi aplikacji, ze szczególnym naciskiem na produktywność. Usprawnienia mają na celu wsparcie przedsiębiorstw w osiąganiu jeszcze lepszych wyników i korzyści biznesowych dzięki technologii wspomagającej pracę z klientem.

Najnowsza wersja Microsoft Dynamics CRM 2016 to jednak przede wszystkim krok w kierunku większej mobilności rozwiązania. Użytkownicy korzystający z aplikacji mają do dyspozycji pełen wachlarz możliwości, także w trybie offline, korzystając z urządzeń „2w1”, tabletów czy smartfonów na wszystkich głównych mobilnych systemach operacyjnych. Co więcej, oprogramowanie umożliwia tworzenie dedykowanych aplikacji mobilnych skupionych na realizowaniu konkretnych zadań, w ramach współpracy z klientami, np. podsumowaniu spotkań.