Europa już od 30 zł! Wysyłaj paczki z DPD Mobile do 110 000 punktów w Europie – od Pragi aż po Barcelonę. To nowe hasło promujące całkowicie nową na rynku polskim usługę w aplikacji DPD Mobile. Aplikacja daje klientom możliwość zarządzania przesyłką, ale też skorzystania z atrakcyjnych promocji i ofert specjalnych. Ostatnio pojawiła się oferta paczki w DPD Mobile w cenie 10 zł z punktu/automatu do punktu/automatu oraz 15 zł za wysyłkę z punktu/automatu na adres. DPD idzie jednak dalej i przekracza granice!
Kolejna nowość, która pozwala wygodnie, bo za pośrednictwem aplikacji DPD Mobile, nadać przesyłkę międzynarodową do wybranych krajów w Europie w ramach sieci DPD Pickup w niespotykanej dotychczas cenie – 30 zł brutto.
Technologia łączy
Wraz z rozwojem technologii cyfrowych i nowych narzędzi komunikacji, odległości dzielące ludzi zamieszkujących różne państwa stały się jakby mniejsze. DPD Polska, wprowadzając ofertę na przesyłki międzynarodowe w ramach sieci DPD Pickup za pośrednictwem aplikacji DPD Mobile w cenie 30 zł jeszcze bardziej skraca dystanse. Dzięki niej nadanie paczki do któregokolwiek z 250 mln ludzi, znajdujących się w zasięgu punktów i automatów DPD Pickup, staje się przystępne cenowo i wygodne.
Nowa oferta dotyczy nadań do następujących 10 europejskich państw:
• Belgia – 1 043 punktów DPD Pickup
• Czechy – 4 982 punktów DPD Pickup
• Estonia – 300 punktów DPD Pickup
• Francja – 18 496 punktów DPD Pickup
• Hiszpania – 5 818 punktów DPD Pickup
• Holandia – 1 782 punktów DPD Pickup
• Litwa – 326 punktów DPD Pickup
• Łotwa – 301 punktów DPD Pickup
• Niemcy – 7 655 punktów DPD Pickup
• Słowacja – 1 543 punktów DPD Pickup
Aby skorzystać z nowej oferty DPD należy pobrać aplikację DPD Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swoje urządzenie mobilne i zarejestrować się. Należy podać dane odbiorcy przesyłki oraz wybrać punkt DPD Pickup, do którego dostarczona ma zostać paczka. Następnie przygotowaną do nadania przesyłkę wystarczy dostarczyć do jednego z blisko 28 000 punktów/automatów paczkowych DPD Pickup, jakie działają w Polsce – i gotowe.
„Dzień dobry Europo, jeszcze bardziej! Chcemy, aby nasi klienci czerpali korzyści z faktu, że DPD Polska jest częścią globalnej grupy Geopost, która realizuje przesyłki na całym świecie. Chcielibyśmy również, aby mogli w pełni wykorzystać możliwości aplikacji DPD Mobile, dlatego, uzupełniając nasze tradycyjne usługi międzynarodowe, udostępniamy im możliwość międzynarodowej wysyłki przez aplikację w ramach naszej sieci DPD Pickup do 10 krajów Europy, w bardzo atrakcyjnej cenie. Jest to odpowiedź na współczesne trendy zarówno w obszarze e-commerce, coraz większej i popularniejszej wymiany międzynarodowej oraz oczekiwań związanych z kosztem wysyłki. Jestem przekonany, że nasza nowa oferta tworzy idealną równowagę pomiędzy wygodą, korzyściami i ceną. W planach mamy dalsze poszerzenie usługi, łącząc mieszkańców Europy w nowy niespotykany sposób.” – przyznaje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, Członek Zarządu DPD Polska.
Możliwość nadania przesyłki międzynarodowej to nie wszystko, co oferuje aplikacja DPD Mobile. Daje ona także m.in. dostęp do mapy punktów sieci DPD Pickup, pozwala na zarządzanie procesem dostawy przesyłki, przekierowywanie do punktu, kontakt z kurierem realizującym dostawę, a w sekcji „Archiwum” – podgląd zrealizowanych wysyłek, co jest bardzo wygodne dla osób regularnie kupujących lub sprzedających on-line.
Przesyłki międzynarodowe dla biznesu do 34 krajów
Wiemy jak ważne są niezawodne dostawy międzynarodowe dla klientów biznesowych. Dzięki połączeniu naszego lokalnego doświadczenia z międzynarodową siecią Geopost, nasi klienci mogą realizować dostawy do 34 krajów na świecie. Oferujemy wygodne nadania z adresu na adres ale również nadania z adresu do punktu lub automatu paczkowego. To oznacza, że łączymy przedsiębiorstwa między sobą, jak również z konsumentami, tak jak tego oczekują.
„Znamy potrzeby klientów biznesowych działających również poza rynkiem krajowym, dlatego nieustannie rozwijamy naszą ofertę przesyłek międzynarodowych. Charakteryzuje się ona wyjątkowym zasięgiem geograficznym oraz oferuje wybór w zakresie miejsca dostawy. Wiemy też jak ważna jest elastyczność dla konsumentów kupujących on-line, dlatego łącząc naszą sieć 28 000 punktów DPD Pickup, aplikacje DPD Mobile oraz możliwości sieci Geopost oferujemy wyjątkową ofertę, szytą na miarę potrzeb współczesnej dynamiki biznesu. Nasi eksperci analizują potrzeby każdego klienta, tworząc indywidualne rozwiązanie wspierające rozwój konkretnego biznesu.” – podsumował Marcin Jeżółkowski, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów i Sprzedaży Międzynarodowej w DPD Polska.
Dzięki rozwojowi oferty DPD dla biznesu, polscy przedsiębiorcy sprzedający na rynkach zagranicznych, z łatwością mogą włączyć dla odbiorców w poszczególnych krajach alternatywną opcje dostawy w postaci punktów i automatów paczkowych DPD Pickup.