Zaledwie cztery tygodnie od otwarcia Galeria Północna świętuje frekwencyjny sukces – odwiedziny miliona klientów.

– Już etapie budowy wiedzieliśmy, że Białołęka nie może się doczekać ukończenia Galerii Północnej. Potwierdziła to zarówno huczna inauguracja 14 września, w której uczestniczyło prawie 65 000 osób, jak i pierwszy weekend działalności obiektu. Ale milion klientów w niespełna cztery tygodnie to dla każdej galerii handlowej prawdziwy powód do dumy. Myślę, że kluczem do sukcesu Galerii Północnej jest połączenie atrakcyjnej lokalizacji, kompleksowej oferty handlowej i rozrywkowej z otwartością na dialog i potrzeby klientów. Mieszkańcy Białołęki i północno-wschodniej części Warszawy oraz okolic długo czekali na miejsce, w którym będą mogli wygodnie robić zakupy w sklepach znanych marek i miło spędzić wolny czas – podsumowuje najnowsze dane Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.