2 na 3 polskich internautów to konsumenci cyfrowi, którzy dokonują zakupów online, jak również szukają informacji o firmach. Jak pokazują badania, w przypadku wyszukiwań lokalnych, najlepiej konwertują te mobilne. Warto zaznaczyć, że aż 78 proc. wyszukiwań za pomocą smartfonów kończy się zakupem. W przypadku tabletów odsetek ten wynosi 64 proc., wśród komputerów stacjonarnych i laptopów zaledwie 61 proc.

Nasz sklep posiadał już wersję mobilną, stąd wiedzieliśmy, że mobile sprzedaje. Jednak analizując współczynnik konwersji mieliśmy świadomość, że mogłoby być lepiej. Wersja oferowana przez naszą dotychczasową platformę e-commerce’ową była podstawowa, mało spersonalizowana i wizualnie z pewnością nie zachęcała do zakupu. Dlatego właśnie postanowiliśmy zainwestować w taką wersję sklepu mobilnego, która przyciągnie internautów i przemieni z większą skutecznością odwiedzających w klientów – mówi Tomasz Wójkowski, prezes HOJO.pl, największej w Polsce platformy internetowej łączącej firmy sprzątające z firmami i osobami poszukującymi profesjonalnych usług sprzątania. Wybór padł w tym przypadku na platformę mGenerator.pl, ze względu na elastyczność i kompleksowość oferowanych mobilnych rozwiązań. Dodatkowo, dzięki wdrożeniu nowego m-sklepu oferującego produkty do sprzątania mogliśmy wzbogacić go o nową funkcjonalność – zamawianie usług sprzątania, które również w ramach naszej działalności oferujemy. – dodaje Wójkowski.