2 na 3 polskich internautów to konsumenci cyfrowi, którzy dokonują zakupów online, jak również szukają informacji o firmach. Jak pokazują badania, w przypadku wyszukiwań lokalnych, najlepiej konwertują te mobilne. Warto zaznaczyć, że aż 78 proc. wyszukiwań za pomocą smartfonów kończy się zakupem. W przypadku tabletów odsetek ten wynosi 64 proc., wśród komputerów stacjonarnych i laptopów zaledwie 61 proc.
– Nasz sklep posiadał już wersję mobilną, stąd wiedzieliśmy, że mobile sprzedaje. Jednak analizując współczynnik konwersji mieliśmy świadomość, że mogłoby być lepiej. Wersja oferowana przez naszą dotychczasową platformę e-commerce’ową była podstawowa, mało spersonalizowana i wizualnie z pewnością nie zachęcała do zakupu. Dlatego właśnie postanowiliśmy zainwestować w taką wersję sklepu mobilnego, która przyciągnie internautów i przemieni z większą skutecznością odwiedzających w klientów – mówi Tomasz Wójkowski, prezes HOJO.pl, największej w Polsce platformy internetowej łączącej firmy sprzątające z firmami i osobami poszukującymi profesjonalnych usług sprzątania. Wybór padł w tym przypadku na platformę mGenerator.pl, ze względu na elastyczność i kompleksowość oferowanych mobilnych rozwiązań. Dodatkowo, dzięki wdrożeniu nowego m-sklepu oferującego produkty do sprzątania mogliśmy wzbogacić go o nową funkcjonalność – zamawianie usług sprzątania, które również w ramach naszej działalności oferujemy. – dodaje Wójkowski.