We wrześniu 2012 r. wystartowała pilotażowa wersja „Doładowanie za oglądanie” dla użytkowników sieci Orange (pre-paid oraz mix), do której wciąż można się zarejestrować. Jest to aplikacja na urządzenia mobilne z systemem Android umożliwiająca oglądanie maksymalnie 2-minutowego bloku reklamowego. Po wyświetleniu każdej z reklam użytkownik musi odpowiedzieć na jedno pytanie (punkt kontrolny) odnoszące się do jej treści, co daje pewność, że została ona obejrzana – dopiero po udzieleniu poprawnej odpowiedzi są przyznawane punkty, które następnie mogą być wymienione na doładowanie konta. Ta właściwość opisywanej aplikacji sprawia, iż jest ona wyjątkowa – po raz pierwszy wymierne korzyści otrzymują również odbiorcy reklamy, co błyskawicznie przekłada się na liczbę użytkowników korzystających z platformy. Pierwsze wyniki pilotażu są niezwykle obiecujące niemal 90 proc. użytkowników, którzy zarejestrowali się do usługi regularnie z niej korzysta.
W wersji pilotażowej może wziąć udział maksymalnie 50.000 użytkowników, dostępnych do obejrzenia jest 5 bloków tygodniowo, łącznie można zdobyć doładowanie konta o wysokości 25 zł miesięcznie. Przy realizacji usługi firma współpracuje z trzema domami mediowymi: MediaCom, MindShare oraz ZenithOptimedia. ZORTON już planuje wprowadzenie oficjalnej wersji platformy reklamy mobilnej, która będzie dostępna dla wszystkich klientów Orange korzystających z pre-paid’ów i mixów, posiadających urządzenie mobilne z systemem Android. Co ważne użytkownik nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów transferu itp. – dla niego usługa jest bezpłatna. ZORTON już planuje dostosowanie aplikacji do innych systemów operacyjnych oraz dla użytkowników abonamentowych. Reklamodawca będzie miał również możliwość zaoferowania innego, dowolnego sposobu wynagradzania za obejrzenie reklamy. Aplikacja pozwala na targetowanie reklamy ze względu na wiek i płeć.