Odliczanie czasu do ponownego otwarcia siłowni, imprezowego weekendu czy propozycje stylizacji dostosowanych do pogody –
o czym mowa? Sklep internetowy Moliera2.com po raz pierwszy w historii zrealizował kreatywną kampanię zgodną z zasadami Real Time Marketingu, którą można było zobaczyć na ekranie LED zlokalizowanym w Warszawie w sąsiedztwie Złotych Tarasów i Dworca Centralnego oraz na totemach w największych centrach biznesowych w całej Polsce.

Czym jest RTM? To nic innego jak marketing czasu rzeczywistego. Jest to szybka i trafna reakcja na bieżące wydarzenia społeczne czy kulturowe. W pomysłowy sposób pozwala na komunikację ze swoją grupą odbiorców. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę sklep internetowy Moliera2.com, który zrealizował kreatywną kampanię zgodną z zasadami Real Time Marketingu. Nieszablonowe animacje można było zobaczyć na ekranie LED zlokalizowanym w Warszawie w sąsiedztwie Złotych Tarasów i Dworca Centralnego oraz na totemach w największych centrach biznesowych w całej Polsce. Co się na nich znalazło? Specjalne zegary, które 28 maja (piątek) odliczały czas do długo wyczekiwanego otwarcia siłowni, imprezowego weekendu oraz animacje z propozycjami stylizacji dostosowanymi do pogody. Spontaniczna kampania doskonale wpisała się w nastroje społeczne, a jej realizacja spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony mieszkańców oraz pracowników biurowców.

Moliera2.com to sklep internetowy, którego asortyment obejmuje luksusowe ubrania, akcesoria, kosmetyki, a także wyjątkowe artykuły do dekoracji domu i wnętrz od ponad 350 marek. W swoim portfolio ma między innymi takie brandy jak: Balmain, Manolo Blahnik, Isabel Marant, Kenzo czy Burberry. Jest to miejsce pełne niebywale bogatej palety kolorów, stylów i kreatywności projektantów, którzy każdego sezonu proponują wyjątkowe projekty zgodne z trendami.

Kreatywna kampania RTM Moliera2.com została zrealizowana przez firmę Braughman Group Media, lidera wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i DOOH, która dysponuje niemal 50 spektakularnymi powierzchniami w całej Polsce.