Proaktywny nadzór i monitoring pomagają uniknąć strat, poprawiają rotację w handlu, usprawniają merchandising i ułatwiają zarządzanie bieżącą obsługą klienta na wysokim poziomie.
Rozwiązania oferowane przez Axis Communications umożliwiają działania prewencyjne, poprzez natychmiastowe wykrywanie niepożądanych incydentów. Dzięki temu zarządzający bezpieczeństwem otrzymują narzędzie służące nie tylko do bardzo szybkiego podejmowania interwencji, ale także wykrywania fałszywych alarmów. Rezultatem jest wysoki poziom ogólnego bezpieczeństwa oraz bezpieczniejsze środowisko pracy. Dodatkowo odpowiednie aplikacje pomagają w zarządzaniu pracą kasjerów – monitorując określone wzorce zachowań łatwo można wykryć typowe niezamierzone błędy i nieporozumienia i oddzielić je od zmyślnych ingerencji w systemy POS (takich jak nieuprawnione rabaty, ręcznie wprowadzane specjalne ceny, gotówkowy zwrot pieniędzy, czy błędne wydawanie bonów).