Spółka Monnari Trade planuje otwarcia nowych sklepów i szykuje się do przejęcia firmy KAN.

Na koniec I półrocza 2013 r. sieć Monnari liczyła 106 lokali handlowych o łącznej powierzchni 17,2 tys. mkw., wobec 97 na koniec I półrocza 2012 roku. W omawianym okresie łódzka spółka uruchomiła siedem 7 nowych salonów, a zamknęła 2 nierentowne.

Plany inwestycyjne zakładają uruchomienie w II półroczu bieżącego roku ok. 5 sklepów w centrach handlowych zlokalizowanych w największych miastach Polski.

Spółka kontynuuje także negocjacje związane z przejęciem firmy KAN, która rozwija sieci Tatuum i Coyoco. „Zarząd Monnari Trade nadal prowadzi rokowania ze spółką Kan, które mają na celu uzgodnienie formy prawnej, warunków współpracy oraz harmonogramu procesu ewentualnej inwestycji” – czytamy w raporcie spółki.