Moosend, dostawca usługi e-mail marketingowych, oferuje usługi na rynku polskim.
Do grona klientów firmy należą m.in. Carrefour, Prakatiker, a także Dixons, SAP i Imperial Tobaco.
„Polska to dla nas wielka szansa. Macie nie tylko jedną z najbardziej dynamicznych społeczności technologicznych Europy, ale też imponujący wzrost rynku online” – mówi w rozmowie z Evigo Panos Melissaropoulos, współzałożyciel firmy Moosend. Jak tłumaczy podczas wewnętrznych badań firmy, to właśnie Polska okazała się najbardziej obiecującym rynkiem e-commerce w Europie.
Grecka firma importuje już istniejące dane adresowe ze źródeł offline i online, a także jest w stanie powiększyć listę klientów, umieszczając formularz rejestracyjny na stronie internetowej. Ponadto, prowadzi statystyki i badania, które na bieżąco umożliwiają śledzenie i ocenę wydajności kampanii.
Cena waha się w zależności od liczby subskrybentów. Koszt wysyłki do pięciu tysięcy osób kosztuje 25 dolarów miesięcznie, natomiast do 800 tysięcy – 2320 dolarów.