mPay wprowadza opcję mobilnych płatności za rachunki, nową generację portfela mPay Wallet oraz autorskie rozwiązania płatnicze dla sektora e-commerce.

Spółka mPay wprowadza szereg nowych rozwiązań, dzięki którym Grupa LEW, jej większościowy udziałowiec, będzie oferować klientom kompleksowy ekosystem płatniczy. Aplikacja mobilna mPay umożliwi łatwe płatności rachunków, portfel elektroniczny mPay Wallet zapewni jeszcze większe bezpieczeństwo i wygodę transakcji online, a dzięki autorskiemu rozwiązaniu płatniczemu przygotowanemu przez mPay, firmy z obszarów e-commerce i m-commerce będą jeszcze skuteczniej sprzedawać swoje produkty, oferując płatność bez konieczności opuszczania sklepu, minimalizując zjawisko porzucanego koszyka.

Nowa funkcjonalność w ramach flagowego produktu mPay, aplikacji mobilnej mPay, umożliwi użytkownikom dokonywanie płatności za rachunki poprzez zeskanowanie kodu kreskowego – łatwo, szybko i wygodnie, bez ryzyka pomyłki przy wprowadzaniu danych odbiorcy. Korzystając z mPay, rachunki będzie można opłacić w dowolnym miejscu, o każdej porze dnia i nocy. Ponadto, dzięki przynależności mPay do ekosystemu płatniczego Grupy LEW S.A., użytkownik aplikacji nie będzie musiał posiadać rachunku bankowego. Do aplikacji będzie można podpiąć kartę kredytową lub kredytową kartę pożyczkową powiązaną z rachunkiem płatniczym miniBill – nowym produktem Grupy LEW. W praktyce, osoby nieubankowione będą mogły w pełni cieszyć się komfortem dotychczas zarezerwowanym dla posiadaczy bankowych RORów.

– Płatności mobilne to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku FinTech na świecie. Przykładowo, w Stanach Zjednoczonych już w 2019 roku użytkownicy mają wydawać w ten sposób średnio ok. 3 tys. dolarów rocznie na osobę – wyjaśnia Maciej Orzechowski, Prezes Zarząd mPay S.A. Ambicją mPay jest wpisać się w ten trend w Polsce, a następnie zaoferować nasze rozwiązania kontrahentom na innych rynkach. Mobilna płatność rachunków to funkcjonalność, która naturalnie uzupełnia nasze portfolio produktów – zarówno pod względem biznesowym, jak i praktycznym, jeśli spojrzeć na zagadnienie z perspektywy konsumenta. Skoro płacę przez aplikację za bilety i parkowanie, rachunki również powinienem móc opłacić za jej pomocą, bez potrzeby instalowania innego oprogramowania – dodaje Prezes Orzechowski.

Spółka mPay od 2015 roku dostarcza na rynek jedną z pierwszych w Polsce aplikacji portfelowych, certyfikowanych w standardzie MasterPass – mPay Wallet. Dokonywanie płatności za jego pomocą jest bardziej bezpieczne i eliminuje konieczność ponownego wprowadzania danych. Nowy mPay Wallet umożliwia wykorzystywanie wszystkich urządzeń mobilnych użytkownika jako portfela, a dzięki mechanizmowi uwierzytelniania OTP oraz przechowywaniu wszelkich danych kart oraz danych teleadresowych użytkownika w jednym miejscu, zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Twórcy mPay Wallet wychodzą naprzeciw nie tylko oczekiwaniom konsumentów, ale również właścicieli wszelkiego rodzaju platform handlowych. Firmy działające w obszarach e-commerce i m-commerce od lat zmagają się z problemem tzw. porzucanego koszyka. Jedną z głównych przyczyn niekończenia procedury zakupowej przez klientów jest trudna i czasochłonna płatność. mPay Wallet wprowadza do portfolio usług dla akceptantów opcję one-click payment. Dzięki niej, klienci sklepu internetowego, który wdroży usługę, nie będą musieli opuszczać strony sprzedawcy w celu dokonania płatności. Środki przekażą jednym kliknięciem, po czym będą mogli kontynuować zakupy.

– Innowacyjne rozwiązania, które wprowadza mPay, zawsze były motorem rozwoju branży FinTech w Polsce. Wszystkie nasze produkty wzajemnie się uzupełniają, tworząc przyjazny klientowi ekosystem płatniczy. Nasze marki: Dobry Punkt i Dobry Punkt Finansowy od lat ułatwiają Polakom opłacanie rachunków i zarządzanie finansami osobistymi. mPay będzie pełnić tę funkcję w świecie mobilnym – tłumaczy Andrzej Basiak, Prezes Zarządu Grupy LEW S.A. Co istotne, wszystkie rozwiązania w ramach Grupy są ze sobą powiązane funkcjonalnie. Karty kredytowe, których wydawnictwo planujemy rozpocząć w ciągu najbliższych 6-7 miesięcy, stanowić będą most łączący nasze usługi stacjonarne z rozwiązaniami mobilnymi – konkluduje Prezes Basiak.