Użytkownicy Kafeterii benefitów pracowniczych MyBenefit za zakupy w ponad 6,6 tys. sklepów Żabka mogą zapłacić kodem kreskowym na wyświetlaczu smartfona lub w formie tradycyjnego wydruku. Szybko, wygodnie i bezpiecznie.
MyBenefit zarządza największą w Polsce platformą benefitów pozapłacowych, z których dziś korzysta prawie 0,5 mln użytkowników. Za jej pośrednictwem pracownik sam wybiera benefity odpowiadające jego potrzebom i zainteresowaniom. Do dyspozycji ma bogatą ofertę produktów i usług dostępnych na platformie online 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
W czasie trwającej pandemii jednym z największych wyzwań dla osób pracujących w trybie home office jest pogodzenie wielu ról i zachowanie balansu między pracą a życiem prywatnym. W natłoku zadań i obowiązków nawet codzienne zakupy pracownik chce zrobić szybko i wygodnie. Tu z pomocą może wyjść pracodawca i dofinansować zakupy dokonywane w małych sklepach, blisko domu, należących do popularnej sieci Żabka . Sieć została nowym dostawcą benefitów na platformie kafeteryjnej MyBenefit.
Żabka to sieć sklepów, w których można zrobić szybkie i bezpieczne zakupy, zamówić na wynos przekąskę na ciepło lub gorącą kawę, a także skorzystać z wielu usług dodatkowych, jak np. odbiór paczki. Bliskość i wygoda, to credo Żabki nabierające w czasie pandemii jeszcze większego znaczenia. Już 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki.
– Dbamy, by zakupy w naszych sklepach były bezpieczne, a odpowiadając na zmieniające się potrzeby klientów, wciąż poszerzamy ofertę. Współpraca z platformą MyBenefit wpisuje się w szereg naszych działań związanych z wdrażaniem usług bazujących na cyfrowych rozwiązaniach. Dzięki kodom dostępnym online na platformie MyBenefit pracownicy firm będą mogli wykorzystać środki przyznawane przez pracodawców do zakupu produktów z naszej bogatej oferty – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.
Na cyfrowe rozwiązania stawia także platforma kafeteryjna MyBenefit zarządzająca największą w Polsce platformą benefitów pozapłacowych.
– Od lat dostarczamy pracodawcom nowoczesne narzędzie do wspierania motywacji i budowania zaangażowania pracowników, współpracując z partnerami zapewniającymi najwyższą jakość produktów i usług – mówi Robert Bogacki, członek zarządu MyBenefit. – Cieszymy się, że poszerzyliśmy ofertę świadczeń pozapłacowych o możliwość realizacji zakupów w sieci Żabka i tym samym wspieramy pracowników, którzy aktualnie pracują w trybie home office, w realizacji codziennych zakupów. Teraz w wygodny i bezpieczny sposób mogą płacić za zakupy w sklepach w swoim najbliższym sąsiedztwie.
Do platformy kafeteryjnej MyBenefit co miesiąc dołącza od kilku do kilkunastu pracodawców. Przyciąga ich bogata oferta świadczeń pozapłacowych, które budowane są wokół holistycznego podejścia w dbałości o pracownika. Świadome i odpowiedzialne organizacje wiedzą, że dbanie o dobrostan pracowniczy jest dziś priorytetem. Platforma MyBenefit dostarcza niezbędnych narzędzi i rozwiązań, by robić to efektywnie. To nowoczesny i skuteczny system motywacyjny, który zwiększa zaangażowanie zespołu. Pracownicy są bardziej świadomi tego, co dostają od firm i sami wybierają benefity, korzystając z różnorodnej oferty produktów w wielu kategoriach. Wybór benefitów jest w pełni automatyczny, a cały proces odbywa się online.