Należąca do grupy Benefit Systems, firma MyBenefit, właściciel pierwszej i największej w Polsce kafeterii benefitów pracowniczych nawiązała współpracę z siecią sklepów Kaufland. Od listopada za zakupy w 223 marketach tej marki klienci mogą płacić kodami z platformy kafeteryjnej MyBenefit – ważnymi przez cztery lata.
Holistyczne podejście do człowieka, możliwość wyboru oraz dbałość o najwyższą jakość to wartości, które połączyły kafeterię MyBenefit i sieć Kaufland. Blisko pół miliona użytkowników platformy może wybierać spośród 16 tys. artykułów dostępnych w sklepach sieci Kaufland i płacić za nie kodami dostępnymi w kafeterii.
– Klienci naszych marketów mogą wybierać spośród tysięcy produktów najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach. Każdego dnia pracujemy nad rozwojem oferty, dopasowując ją do zmieniających się potrzeb konsumentów. Szczególnie dumni jesteśmy z szerokiego asortymentu marek Kaufland, który obejmuje m.in. produkty wegańskie i wegetariańskie, bez laktozy czy glutenu. Naszych klientów zachęcamy do świadomego odżywiania, zwracając uwagę nie tylko na walory smakowe produktu, ale także sposób, w jaki został wytworzony. Tym samym promujemy artykuły pochodzące ze zrównoważonej produkcji, wytworzone z poszanowaniem środowiska i dobrostanu zwierząt. Cieszymy się, że nasze odpowiedzialne podejście dostrzegają także partnerzy biznesowi, w tym firma MyBenefit, która podjęła współpracę z naszą siecią – komentuje Ewelina Jarosińska, członek zarządu Kaufland Polska.
Kaufland należy do grona świadomych przedsiębiorstw, które podejmują wiele działań CSR. Mają one znaczny wpływ na budowanie zaufania wśród otoczenia, co potwierdza Raport „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej”, w którym 35 proc. badanych twierdzi, że CSR wpływa na budowanie zaufania wśród pracowników, a 32 proc., że także wśród klientów. A to właśnie zaufanie jest kluczowe w budowaniu relacji.
Szereg narzędzi i rozwiązań wspierających pracodawców w efektywnym budowaniu relacji z pracownikami dostarcza platforma kafeteryjna MyBenefit. W gronie ich partnerów są firmy, które potrzeby człowieka stawiają na pierwszym miejscu. Oferta świadczeń pozapłacowych zbudowana wokół idei holistycznego podejścia jest kluczowa w motywowaniu pracowników i podtrzymywaniu ich zaangażowania. Świadome i odpowiedzialne organizacje wiedzą, że dbanie o dobrostan pracownika jest dziś priorytetem.
– Ostatnimi czasy dużo mówi się o inteligencji emocjonalnej liderów i empatii w biznesie. Taką postawę szczególnie cenią sobie pracownicy, dlatego skutecznie wspiera ona budowanie lojalności i identyfikacji z firmą – tłumaczy Robert Bogacki, członek zarządu MyBenefit. – Dzięki naszemu nowemu dostawcy, pracodawcy mogą wesprzeć pracowników w organizacji tegorocznych świąt. Dofinansowanie zakupów w sieci Kaufland będzie dla nich z pewnością atrakcyjnym benefitem.
Do platformy kafeteryjnej MyBenefit co miesiąc dołącza od kilku do kilkunastu pracodawców. Przyciąga ich bogata oferta świadczeń pozapłacowych, które budowane są wokół holistycznego podejścia w dbałości o pracownika.
MyBenefit to twórca pierwszej i największej w Polsce Kafeterii benefitów, która służy firmom do kompleksowego zarządzania świadczeniami pozapłacowymi i programami motywacyjnymi oraz wspiera i upraszcza różnorodne procesy HR. W swojej misji MyBenefit działa na rzecz aktywnego stylu życia i rozwoju pracowników, budowania idei work-life balance. W branży świadczeń pozapłacowych MyBenefit jest niekwestionowanym liderem, a tworzona przez MyBenefit Kafeteria jest od lat kafeterią pierwszego wyboru. MyBenefit Sp. z o.o. działa na rynku świadczeń pozapłacowych od 2007 roku, od 2013 roku należy do grupy kapitałowej BenefitSystems – wydawcy najpopularniejszej na rynku karty sportowej MultiSport.