MyShop.mobi to nowa technologia kierowana do sklepów, lokali gastronomicznych oraz wszelkich innych punktów handlowo-usługowych, działających pojedynczo, jak i w małych i dużych sieciach. MyShop.mobi pozwala im utrzymywać stały kontakt z obecnymi klientami, pozyskiwać nowych, a także zwiększać sprzedaż. Rewolucja, którą zapowiada MyShop.mobi, polega na kompleksowości narzędzia, łatwości użytkowania oraz bardzo niskiego miesięcznego abonamentu, na który, w ocenie twórców, powinien sobie pozwolić nawet właściciel stoiska na bazarze.
Najważniejsze korzyści dla handlu
Z perspektywy sklepów i punktów handlowych, MyShop.mobi to bardzo łatwa w obsłudze marketingowa platforma do kontaktu z klientem, dostępna w trybie 24/7. Pozwala w prosty i szybki sposób na komunikację z klientami. Jej celem jest zwiększanie średniej wartości koszyka, częstotliwości odwiedzin i rozszerzanie bazy klientów. Dzięki funkcji anonimowej oceny udostępnionej do użytku klientów, spełnia rolę „mysteryshoppera”. Umożliwia tym samym bieżącą analizę jakości obsługi oraz towaru i wpływa na podniesienie jakości działania małego handlu w każdym obszarze. MyShop.mobi działa w formule SaaS, czyli niskiego miesięcznego abonamentu w kwocie od 49 do 79 zł.W ramach abonamentu premium sklepy i miejsca zyskują dostęp do Akademii Handlu MyShop.mobi, programu edukacyjnego, który powstał z misji wspierania rozwoju handlu na drodze wykorzystywania możliwości, jakie niosą nowe technologie.
MyShop.mobi wyróżnia kompleksowość funkcjonalności wśród, których jest przesyłanie gazetek promocyjnych, filmów video, a także spersonalizowanych informacji o nowościach, rabatach oraz specjalnych okazjach przygotowanych dla klientów wprost na ekran ich smartfonów. Podmioty, które korzystają z MyShop.mobi mogą również stworzyć w aplikacji swój program lojalnościowy, albo zaimplementować ten, który już mają.
Kluczowe korzyści dla użytkowników
Dla konsumentów z kolei, MyShop.mobi dostępny jest w formie bezpłatnej aplikacji mobilnej do pobrania na system IOS oraz Android. Mogą w niej błyskawicznie wyszukać ulubione sklepy i miejsca, z ofertą których chcą być na bieżąco. I pod jedną ikonką gromadzić powiadomienia o wszystkich nowościach oraz promocjach. Dzięki wykorzystaniu funkcji geolokalizacji użytkownicy mają możliwość wyszukania atrakcyjnych dla nich sklepów i miejsc z najbliższej okolicy, w której znajdują się w danym momencie. Co równie ważne, korzystanie z aplikacji jest w pełni anonimowe. Opcjonalna rejestracja tylko poszerza zakres dostępnych dla użytkowników udogodnień. Aplikacja ma pełnić też funkcję m.in. portfela na karty rabatowe i miejsca dostępu do gazetek promocyjnych.
Korzystając z MyShop.mobi użytkownik sam dokonuje wyboru miejsc, od których chce otrzymywać dedykowane powiadomienia o nowościach i promocjach. Tym samym kontroluje, nawiązując do najpopularniejszego serwisu społecznościowego, kogo chce dołączyć do „obserwowanych”.