Blisko 400 tysięcy użytkowników i oferty z 10 tysięcy sklepów i lokali usługowo – handlowych. To wyniki MyShop.mobi, multibrandowej aplikacji łączącej sklepy i miejsca  z klientami, po 11 miesiącach obecności na rynku.

 Twórcy aplikacji od początku kierowali swoje rozwiązanie zarówno do małych sklepów       i lokali usługowych jak i do dużych sieci, podkreślając, że MyShop.mobi oferuje funkcjonalności dla każdego podmiotu z branży retail niezależnie od skali. Udowodnili to w 11 miesięcy. W tym okresie swojej obecności na rynku pozyskali zainteresowanie 18 partnerów sieciowych (m.in. CCC,  Sferis, centrum handlowe Modo). W sumie – 10 tysięcy miejsc – które wykorzystują MyShop.mobi do szybkiej i efektywniej komunikacji z klientami.

Zainteresowanie aplikacją sukcesywnie rośnie. W drugim kwartale 2016r. do MyShop.mobi dołączyło dwukrotnie więcej partnerów sieciowych niż w pierwszym. W ostatnich tygodniach – Greenpoint – ogólnopolska sieć odzieżowa, sklepy budowlano – dekoratorskie sieci Leroy Merlin, sieć salonów ZOO Karina salony Meble VOX oraz Orange i Fotojoker. Obecnie trwa u tych partnerów proces wdrożeniowy i szkolenia personelu przygotowujące do efektywnego wykorzystania możliwości, jakie daje aplikacja.

 Jak wynika z najnowszego raportu Monitor Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia –  w porównaniu z ubiegłymi edycjami badania – uczestnicy programów lojalnościowych częściej deklarują, że udział w programach wpływa na ich zachowania zakupowe. 66 proc.  badanych przyznaje, że program lojalnościowy skłonił ich do robienia zakupów lub robienia większych zakupów w danej sieci lub u danego partnera (w 2015 r. było to – 54 proc.). Jeśli połączymy to z faktem, że współczesnemu klientowi podczas zakupów towarzyszy smartfon – (240 razy dziennie spogląda na jego ekran), to nie ulega wątpliwości, że przyszłość programów lojalnościowych leży w digitalizacji. Zamiast dziesiątek kart z pieczątkami w portfelu, użytkownicy MyShop.mobi mogą je mieć w jednym miejscu – na swoim smartfonie. Obecnie każda zainteresowana sieć partnerska MyShop.mobi ma możliwość przeniesienia swojego programu lojalnościowego do aplikacji.  Jako pierwsza skorzystała z tej funkcjonalności sieć salonów CCC. Klienci Klubu CCC od teraz nie muszą już nosić ze sobą plastikowej karty,  żeby skorzystać z rabatów i specjalnych okazji w salonach marki. Od września ze wszystkich bonusów związanych z uczestnictwem w Klubie CCC mogą korzystać poprzez aplikację MyShop.mobi. Na digitalizację swoich programów lojalnościowych w MyShop.mobi przygotowują się już kolejne sieci.