Media Impact Polska we współpracy z mytaxi uruchomiła projekt mycity.onet.pl, prezentujący inspirujące human stories oraz selekcję najciekawszych wydarzeń i imprez z Warszawy, Krakowa, Trójmiasta i Śląska. Do współpracy zostały zaproszone redakcje grupy Onet-RAS Polska: Business Insider, Newsweek i Noizz.
Celem projektu mycity.onet.pl jest ukazanie najciekawszych sylwetek lokalnych przedsiębiorców i ich kreatywnych biznesów, a także miejskiego i nowoczesnego charakteru usługi mytaxi.
Akcja koresponduje z aktualną kampanią mytaxi pod hasłem #poruszamymiasto, w której marka przekonuje, że każdy dzień to podróż między ważnymi momentami, na które warto zdążyć. mytaxi, które przez aplikację w łatwy i szybki sposób łączy pasażerów i kierowców, pomaga być we właściwym miejscu, w najlepszym czasie. We wspólnym projekcie mycity.onet.pl położono natomiast większy nacisk na bardziej natywny charakter komunikacji.
– mytaxi to nie tylko wygodna aplikacja do zamawiania taksówki, ale platforma, która łączy ludzi. Przejazd taksówką nie jest jedynie przemieszczaniem się po mieście, a podróżą między ważnymi momentami naszego życia. Dlatego w naszej kampanii #poruszamymiasto oraz projekcie mycity.onet.pl kładziemy nacisk na wpisywanie mytaxi w prawdziwe historie naszych pasażerów i lokalne wydarzenia – mówi Izabela Skonieczna, Senior Marketing Manager mytaxi.
Materiały kontekstowe wpierające projekt mycity.onet.pl zostały podzielone na 3 bloki tematyczne: Sukcesy, Pasje i Trendy, w których znaleźć można: big stories czy reportaże z koncertów oraz eventów. Dodatkowo zostało stworzone kalendarium wydarzeń i imprez polecanych przez redakcje Grupy Onet-RAS Polska, na które mytaxi przygotowało dedykowane kody i zniżki na dojazd oraz powrót.
– Naturalną kontynuacją akcji #poruszamymiasto i trzonem kampanii mycity są human stories w formie wideo, czyli historie osób które prowadzą ciekawe biznesy i dobrze czują lokalny charakter swojego miasta. Pokazują one jak wygląda ich dzień z życia w mieście razem z mytaxi. W pierwszym opublikowanym wideo towarzyszymy Rafałowi Wyszyńskiemu prowadzącemu Fabrykę Porcelany w Katowicach oraz klub muzyczny P23. Z kolei w następnym razem z Karolem Misztalem, twórcą platformy Yestersen odwiedzamy warszawskie antykwariaty szukając meblarskich perełek – tłumaczy Dominik Pilarski, Strategic Project Manager w Media Impact Polska.
W celu zaangażowania użytkowników przeprowadzony zostanie konkurs, w którym redakcja Noizz wyłoni trandsetterów zmieniających oblicze swoich miast. Zwycięzcy otrzymają kamery GoPro, w serwisie pokazany zostanie też dzień z ich życia. Konkurs rusza 25 kwietnia.