mytaxi, aplikacja do zamawiania taksówek, dotarła do stolicy Małopolski. Od września 2015 mieszkańcy i turyści odwiedzający Kraków mogą w pełni korzystać z wygody zamawiania i płatności za taksówkę, jaką daje aplikacja.
mytaxi, aplikacja do zamawiania taksówek, oficjalnie uruchomiła swój oddział w Krakowie.Przygotowania do startu trwały kilka miesięcy i miały przede wszystkim na celu pozyskanie kierowców, posiadających krakowską licencję taxi, by zbudować bazę taksówek mogącą zapewnić usługę na znanym już użytkownikom mytaxi poziomie.
Udało nam się zebrać pokaźną flotę blisko 200 taksówek, która umożliwi nam sprawną obsługę klientów w Krakowie – komentuje Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce – Chcemy, aby ta liczba systematycznie rosła, dlatego też oferujemy kierowcom preferencyjne warunki przystąpienia, m.in.zwolnienie z prowizji do końca roku i wysokie premie za aktywność.Przewidzieliśmy również promocję dla mieszkańców Krakowa, którzy przez pierwszy miesiąc będą mogli testować naszą usługę za połowę ceny– dodajeKrzysztof Urban.
mytaxi to pionier wśród aplikacji do zamawiania taksówek przy użyciu smartfona, której stuprocentowym właścicielem jest Daimler AG, firma znana przede wszystkim z produkcji samochodów. mytaxi łączy bezpośrednio kierowcę z pasażerem, bez pośrednictwa centrali. Atutem takiego rozwiązania jest przejrzystość – pasażer rozpoznaje kierowcę dzięki zdjęciu, imieniu i nazwisku, numerowi telefonu. Od razu może też ustalić koszt przejazdu, na jaki się zgadza, poprzez wybór stawki za km. Po złożeniu zamówienia, na bieżąco może śledzić przyjazd taksówki na ekranie swojego telefonu, a po skończonym kursie może ocenić podróż i kierowcę za pomocą gwiazdek. Dodatkowo, jeśli kierowca mu odpowiadał – może dodać go do swoich ulubionych, aby na przyszłość aplikacja wyszukiwała go dla niego w pierwszej kolejności. mytaxi umożliwiając ocenę kursu podnosi jakość i zwiększa przejrzystość działalności taksówkarskiej, reagując w ten sposób na potrzeby branży. Współpracuje jedynie z licencjonowanymi taksówkarzami, łącząc potencjał nowych technologii z tradycją branży taksówkarskiej, pokazując, że można być innowacyjnym i jednocześnie przestrzegać lokalnego prawa. Oprócz korzyści dla pasażerów, mytaxi oferuje także szereg korzyści dla kierowców, m.in.: brak miesięcznego abonamentu, ponoszenie opłat za prowizję tylko za zrealizowane kursy, szkolenia, możliwość budowania szerokiej bazy stałych klientów oraz dostęp do innowacyjnego systemu, będącego źródłem nowych klientów.
Kraków to już drugie po Warszawie miasto w Polsce, do którego dotarła rewolucja mytaxi i jeszcze w tym roku planowany jest start w kolejnych.