ERLI – marketplace nr 2 w Polsce – we współpracy z BLIKIEM, liderem płatności mobilnych, wdrożył nowoczesną i wygodną metodę płatności: BLIK bez kodu. Od teraz kupujący na ERLI nie będą musieli każdorazowo generować i wprowadzać sześciocyfrowych kodów podczas zakupów, dzięki czemu proces kupowania online staje się jeszcze szybszy, jednocześnie gwarantując użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę, których oczekują.
ERLI i BLIK to obecnie jedne z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek w świecie zakupów online. Potwierdził to ostatni ranking YouGov Best Brands[ Badanie YouGov Best Brands 2023, styczeń 2024 ], gdzie obie marki znalazły się w pierwszej piątce najszybciej zyskujących popularność brandów w oczach konsumentów.
– BLIK to obecnie najpopularniejsza forma płatności na ERLI – co druga transakcja dokonywana na ERLI jest opłacana za pomocą kodów BLIK. Polacy cenią sobie szybkość transakcji i ufają tej marce – komentuje Katarzyna Kierach, dyrektor marketingu ERLI. – Teraz wprowadzamy kolejne udogodnienie – BLIK bez kodu – czyli jeszcze szybszy i wygodniejszy sposób płacenia za zakupy.
BLIK bez kodu umożliwia płatność zaledwie jednym kliknięciem. Aby skorzystać z tego rozwiązania, podczas realizowanej transakcji za pomocą standardowego BLIKA należy dodać ERLI do zaufanych sklepów w aplikacji bankowej. Dzięki temu, podczas kolejnych zakupów nie będzie już konieczności przepisywania 6-cyfrowych kodów. Szybsze płatności BLIK są dostępne już w siedmiu największych bankach w Polsce – Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, mBank, Santander Bank Polska, PKO Bank Polski i Bank Pekao S.A.
– Polacy regularnie robią zakupy online, a podczas nich najchętniej płacą BLIKIEM. W ubiegłym roku zrealizowali w tym kanale aż 921 mln transakcji. Popularność BLIKA wynika z tego, że odpowiada on na potrzeby współczesnych konsumentów, którym zależy na szybkich, łatwych i bezpiecznych transakcjach. Funkcja „one-click” pozwala na jeszcze sprawniejszy zakup produktów w sieci. ERLI jest kolejną platformą marketplace, która wprowadza to udogodnienie wśród swoich klientów. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu proces zakupowy stanie się dla użytkowników platformy wygodniejszy – podkreśla Magdalena Kubisa, dyrektorka ds. rozwoju biznesu w BLIKU.
Nowe wdrożenie realizowane jest równocześnie z kampanią BLIKA, który od początku marca promuje usługę bez kodu. Również na ERLI prowadzone są działania promocyjne i edukujące użytkowników platformy na temat nowego sposobu płatności. Z kolei już 22 marca platforma oraz BLIK przygotowali dla użytkowników aplikacji zakupowej ERLI wyjątkową promocję – dokonując zakupów w niej w kwocie min. 129 zł i wybierając płatność za pomocą BLIK bez kodu, kupujący otrzymają kod rabatowy do wykorzystania przy kolejnych zakupach w aplikacji ERLI opłaconych również przy pomocy BLIK bez kodu.
Wspólne działania BLIK i ERLI będą szeroko komunikowane w różnych kanałach digital, obejmując: banery reklamowe na stronie internetowej ERLI, aktywności na platformach społecznościowych, kampanię w aplikacji i newsletterze ERLI oraz w kanałach BLIKA, takie jak landing page, profile społecznościowe i newsletter. Ich celem będzie efektywne promowanie korzyści płynących z płatności BLIK bez kodu w aplikacji ERLI oraz zachęcanie klientów do korzystania z tej wygodnej metody płatności.