W sklepach znajduje się bogaty asortyment wyselekcjonowanych ubrań, butów, akcesoriów użytku domowego i zabawek – wszystko z drugiego obiegu. Każdy second-hand jest zgodny z ideą cyrkularności i misją marki. Dlatego, oprócz zakupów rzeczy z drugiej ręki, w sklepie Na okrągło można również oddać niepotrzebne ubrania.

– Chcieliśmy stworzyć demokratyczny i dostępny format sklepu, w którym każdy konsument znajdzie coś dla siebie. Zaplanowaliśmy strefy damską, męską i dziecięcą. W odróżnieniu od Butku Cyrkularnego będzie to asortyment w niższych i dynamicznie zmieniających się cenach. Oprócz towaru z drugiego obiegu będziemy oferowali także produkty typu outlet wielu marek, tj. towary nowe, dotychczas niesprzedane w regularnych sieciach. Dziękujemy ponownie naszemu partnerowi firmie Unibail-Rodamco-Westfield oraz zarządowi Galerii Wileńska za zaufanie i wiarę w nasze nowe projekty – przekazuje Piotr Malinowski, Dyrektor Zarządzający marki Ubrania Do Oddania.

– Istotne dla nas było utrzymać koncept second hand z całkowitą wymiana towaru co 2 tygodnie. Tym samym nasi konsumenci codziennie będą odkrywali nowe, niższe ceny. Planujemy ponad 30 kategorii asortymentowych, które zapewnia atrakcyjna oferta w nowej aranżacji salonu – mówi Zuzanna Domolewska, Sales Manager marki UDO.

W UDO second-handach klient znajdzie ubrania damskie, męskie oraz dziecięce, a także szeroką ofertę obuwia i dodatków. Na okrągło to także dział akcesoriów użytku domowego, od sprzętu AGD po dekoracje, tekstylia i gadżety kuchenne. W stacjonarnych sklepach marki Ubrania Do Oddania każdy znajdzie coś dla siebie. Co więcej, dołączy do grupy konsumentów odpowiedzialnych społecznie, wspierając ideę cyrkularności.

Wizytówka konceptu:
Na okrągło to nazwa nowej sieci second handów marki Ubrania Do Oddania. W sklepach znajduje się bogaty asortyment wyselekcjonowanych ubrań, butów, akcesoriów użytku domowego i zabawek – wszystko z drugiego obiegu. Każdy second hand jest zgodny z ideą cyrkularności i misją marki. Dlatego, oprócz zakupów rzeczy z drugiej ręki, w second handach UDO można również oddać niepotrzebne ubrania.

Wizytówka marki UDO:
Ubrania Do Oddania to marka, która w 2018 roku rozpoczęła rewolucję na polskim rynku odzieżowym. Łącząc idee mody cyrkularnej i odpowiedzialnej konsumpcji, przekazuje finansową pomoc dla partnerskich NGO. To dzięki UDO ponad 33 000 użytkowników portalu ubraniadooddania.pl przekonało się, że niepotrzebna odzież może stać się realnym wsparciem dla organizacji charytatywnych. Tylko do tej pory, marka Ubrania Do Oddania przekazała ponad 868 000 zł dla blisko 220 partnerskich NGO.