Wszystko.pl to interaktywna platforma handlowa, która umożliwia sprzedaż w internecie wprost z jednego z systemów Comarch ERP (Comarch ERP iFaktury24, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum) lub ze sklepu internetowego Comarch ERP e-Sklep. Sprzedawcy mają możliwość oferowania swoich produktów zupełnie za darmo nie ponosząc żadnych kosztów związanych z prowizją od sprzedaży czy opłatami za przekierowanie. Portal posiada wbudowane narzędzia promocji oferty asortymentowej, m.in. produkt dnia, bannery, produkty promocyjne, czy reklamy graficzne wyświetlane w wybranych kategoriach sprzedażowych.

– Obserwujemy wyraźny rozwój internetowej platformy handlowej wszystko.pl. Coraz szerszy jest też wachlarz produktów oraz usług oferowanych przez sprzedawców. Liczba wystawionych produktów oraz usług przekroczyła 300 tys. Tylko w 2013 roku wartość sprzedaży zwiększyła się o 65 proc., a ilość zamówień wzrosła aż o 97 proc. – mówi Tomasz Bernacki, Product Manager Comarch ERP e-Commerce.

Rośnie również moc funkcjonalna portalu. Na przestrzeni ostatnich miesięcy wprowadzono wiele funkcji ułatwiających użytkownikom wszystko.pl korzystanie z serwisu. Wśród nich możliwość wyświetlania oraz kontrolowania stanów magazynowych, wysyłanie powiadomień o dostępności produktów na prośbę klienta, czy dodawanie odpowiedzi na otrzymane opinie. Portal jest systematycznie wzbogacany o funkcjonalności wspomagające i usprawniające pracę sprzedawców. W panelu administracyjnym uruchomiono m.in. asystenta konfiguracji dla sprzedawców, panel z informacjami bieżącymi, jak i statystyki umożliwiające wygenerowanie raportów dotyczących zamówień, produktów i opinii.