Sieć stacji BP poszerzyła swoją ofertę wprowadzając program kart podarunkowych BP Super Card, działający w oparciu o system iGiftCard24 krakowskiej spółki iReward24. Rozwiązanie wdrożone przez iReward24 zapewnia klientom indywidualnym i firmom możliwość dokonywania bezgotówkowych transakcji. Klienci indywidualni, nabywając karty, mogą podarować je w prezencie swoim bliskim lub kontrolować dzięki nim własne wydatki. Firmy wykorzystują karty podarunkowe BP jako sposób motywowania pracowników, pomysł na praktyczny upominek dla kontrahentów oraz w celu kontroli wydatków swej floty samochodowej.
BP postawiło przede wszystkim na wygodę posiadaczy kart. W tym celu zostały wdrożone osobne – dla klientów indywidualnych oraz firm – aplikacje internetowe, tak by nabywcy kart mogli je samodzielnie rejestrować i zarządzać nimi przez własne konta, w tym monitorować transakcje dokonane przy użyciu kart i sprawdzać dostępność środków na nich. Dodatkowo klienci B2B mogą złożyć online zamówienia kart dla pracowników lub klientów i skorzystać z dostępnych opcji rabatowych.
System firmy iReward24 zapewnia pełne wsparcie realizacji programu kart podarunkowych na wszystkich stacjach BP w Polsce. Rozwiązanie umożliwia kompleksowe zarządzanie różnymi rodzajami kart (są to m.in karty na paliwo, karty do myjni, karty pozwalające korzystać z kawiarenek Wild Bean Cafe) i obsługuje wszystkie procesy począwszy od zamówień i rejestracji kart, poprzez ich doładowywanie i dokonywane za ich pośrednictwem bezgotówkowych płatności.
iReward24, oprócz systemuGiftCard24 dostarczyła BP system interaktywnych zapowiedzi głosowych – IVR w celu zapewnienia wsparcia dla klientów stacji. Dodatkowo za pośrednictwem partnera logistycznego zapewnia firmie BP fulfilment i wysyłkę kart do klientów w kanale B2B.