Prof. Jerzy Bralczyk, Marcin Prokop, Marcin Maj i Michał Górecki to główni goście 9. edycji Kongresu Online Marketing, który odbędzie się 12 marca w hotelu Novotel Warszawa Centrum.

Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza już 9 raz na najbardziej rozpoznawalne i praktyczne wydarzenie marketingowe w Polsce. Znakomici mówcy i warsztatowa formuła to cechy wyróżniające Kongres. W ramach IX Kongresu odbędzie się m.in. wystąpienie Marcina Prokopa poświęcone narzędziom w budowaniu marki osobistej, debata z udziałem prof. Jerzego Bralczyka nt języka w reklamie i marketingu online oraz debata specjalna „Pytasz i wiesz” z udziałem największych przedstawicieli świata online, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar.

– Nasze kongresy wyróżnia praktyczne podejście i najgłośniejsze nazwiska w świecie marketingu. Do współpracy przy obecnej edycji, która odbędzie się już 12 marca w Warszawie, zaprosiliśmy Marcina Prokopa, który opowie o budowaniu marki produktów w mediach, prof. Jerzego Bralczyka, który podejmie dyskusję o języku w marketingu, a podczas Kongresu dodatkowo przeprowadzimy wyjątkową debatę z wybitnymi przedstawicielami świata marketingu, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar – mówi Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

Podczas Kongresu nie zabraknie także najlepiej ocenianych Prelegentów poprzednich edycji – Marcina Maja, Macieja Ossowskiego, Tomasza Karwatki czy Marcina Kordowskiego. Ponad połowa Kongresu to warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych.

– Cały Kongres podzieliliśmy na ścieżkę dla MSP i dla dużych firm, dzięki czemu Uczestnicy otrzymają dokładnie te treści i narzędzia, które są właściwe dla ich typów firm. Prawdziwym rarytasem będą Warsztaty Google Analytics oraz po raz pierwszy u nas – Facebook Ads. Mamy ambicję być najlepiej ocenianym Kongresem w Polsce -.dodaje Arkadiusz Widawski.

W programie m.in.:

  • pozyskiwanie klientów – osobno dla MSP i dużych firm – rozkładamy na czynniki pierwsze najskuteczniejsze akcje marketingowe z podziałem na wielkość firmy
  • automatyzacja marketingu – jak zautomatyzować pozyskanie nowych klientów? Jak stworzyć profil idealnego klienta, który spełni oczekiwania handlowców?
  • segmentacja klientów – jak zwiększyć współczynnik otwieralności maili i zmniejszyć liczbę klientów wypisujących się z newslettera? Jak zbudować system oceny wartości klienta i sprzedać mu to czego szuka?
  • “śledzenie” klienta w internecie” – jak krok po kroku skonfigurować reklamę, która podąża za klientem w sieci? – sprawdzone rozwiązania, jak sprytnie wykorzystać remarketing w mediach społecznościowych, aby zwiększyć sprzedaż?
  • promocja sklepu internetowego – od podstaw po zaawansowane techniki – jak zaplanować, rozliczać i mierzyć e-commerce w 2015 r.? Jak radzić sobie z rosnącymi kosztami pozyskania klienta? – sprawdzone mechanizmy i techniki działania do zastosowania od zaraz

Program IX Kongresu Online Marketing jest na bieżąco dostosowywany do profilu zgłaszających się uczestników, co daje pewność, że każdy wróci do swojej firmy z głową pełną inspiracji, jak i gotowych rozwiązań. Prezentacje będą miały bardzo praktyczny wymiar.

Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Podczas Kongresu odbędą się Certyfikowane Warsztaty Facebook Ads i Google Analytics prowadzone przez doświadczonych trenerów (liczba miejsc limitowana!).