Czym są gry – wszyscy doskonale widzą. Czym są gry wideo – też. Ale jak bardzo są popularne? Czy będą coraz popularniejsze? W jakim kierunku mogą się rozwinąć? Czy przyszłość to gry Free 2 Play czy może mobilne produkcje na tablety i smartfona, a może gry klasy AAA? Jak można tworzyć gry? Jak wykorzystać gamifikację do zwiększania zaangażowania? Jak serious games mogą pomóc w zdobywaniu wiedzy i umiejętności? Jak rynek gier wideo wyglądał kiedyś, a jak wygląda teraz? Jak finansować produkcję gier i jak prowadzić skuteczny marketing w dobie cyfrowej i globalnej dystrybucji? Wreszcie jak osiągnąć sukces na tym niesamowicie konkurencyjnym  rynku?

To tylko garść z setek pytań, na jakie spróbują odpowiedzieć prelegenci Game Industry Trends 2013, którzy spotkają się 12 i 13 września na warszawskim Stadionie Narodowym z żądnymi wiedzy uczestnikami konferencji. Spotkają się oni z przedstawicielami różnorodnych firm – mniejszych, większych i bardzo dużych.

Podczas Game Industry Trends 2013 prelegenci opowiedzą m.in. o:

– Biznesie growym – czy to ważna gałąź gospodarki w Polsce? a jak to wygląda na świecie? czy warto inwestować w produkcje gier?

– Gamifikacji – zachęcimy wszystkich do wzięcia czerwonej pigułki i skomercjalizowania społeczności w Matrixie

– Clusterach gier – prezentacja polskiego Digital Entertainment Cluster i francuskiego Plaine Images, czyli wskazanie drogi do najlepszego wykorzystania potencjału regionu i nie tylko.

– Grach jako potencjale edukacyjnym – dziennikarz, twórcy gier, biznesmeni, dwóch uniwersyteckich doktorów i nie tylko opowiedzą o tym, jak uczyć grając lub grać ucząc.

– Grach społecznościowych i  mobilnych – czy są to trendy rosnące, malejące, przyszłościowe, a może… przeszłościowe?

 

Game Industry Trends 2013:

12-13 września 2013 r. Warszawa

www.git2013.pl