Innowacyjne podejście do wyposażenia wnętrz, pionierskie i niespotykane dotąd w Polsce rozwiązania oraz dbałość o najwyższej jakości produkty zyskały uznanie. Warszawski showroom RuckZuck to nie tylko najbardziej multimedialny salon w Europie, lecz także miejsce, w którym świat wirtualny styka się z rzeczywistością.

Warszawski showroom marki RuckZuck to połączenie najnowszej techniki, multimediów i wysmakowanego wystroju wnętrza. Salon ten jest miejscem, w którym świat realny styka się z wirtualną rzeczywistością. Zakupów dokonuje się, korzystając z nowoczesnych multimediów i konfiguratorów wnętrz. W wyborze pomaga aplikacja mobilna, telewizory 3D oraz laserowy rzutnik – wystarczy jeden ruch, aby zobaczyć wizualizację wybranej podłogi tuż pod swoimi stopami.

Prestiżowa nagroda dla najbardziej multimedialnego salonu w Polsce jest efektem współpracy marki RuckZuck z agencją interaktywną Elchupacabra. Zespół tego warszawskiego studia zarówno koordynował prace związane z zaplanowaniem i zaprojektowaniem salonu, jak i odpowiedzialny był za stworzenie aplikacji i budowę innowacyjnego systemu multimedialnego.

„Sukces warszawskiego showroomu RuckZuck to nie tylko wyjątkowe wyróżnienie tytułem 'Luksusowej Marki Roku’. To również wizyty klientów z całej Europy, którzy przyjeżdżają do nas po jakość w każdym znaczeniu tego słowa. Na ten sukces zapracowaliśmy wspólnie z agencją Elchupacabra, do której zwróciliśmy się po wsparcie technologiczne, śledząc jej poprzednie osiągnięcia. To dzięki jej działaniom zyskaliśmy nieoficjalny tytuł najbardziej innowacyjnego showroomu na Starym Kontynencie. Dedykujemy więc otrzymany tytuł „Luksusowej Marki Roku” naszym partnerom, z nadzieję na dalszą współpracę” – mówi Katarzyna Śliwińska, kierownik działu marketingu firmy RuckZuck.

Nagroda dla RuckZuck to dowód na to, że polski know-how, kreatywność i świeże spojrzenie na design może z sukcesem konkurować na arenie międzynarodowej, dostarczając niezawodne i innowacyjne rozwiązania dla najbardziej wymagających klientów.

„Jestem niezwykle dumny z naszego zespołu. Z sukcesem sprostał tak wymagającemu wyzwaniu, jakim było zaprojektowanie i wdrożenie pierwszego, nie tylko w Polsce, lecz także w Europie, w pełni multimedialnego showroomu, stawiając tym samym markę RuckZuck w gronie najlepszych luksusowych marek w Polsce. Jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy zapewnić w pełni funkcjonalne, nowatorskie i innowacyjne rozwiązanie, z którego cieszyć mogą się klienci firmy RuckZuck” – dodaje Dominik Czarniga, Production Director Elchupacabra.

RuckZuck to niemiecka marka salonów oferujących produkty Classen – wiodącego producenta podłóg, drzwi i materiałów wykończeniowych. Sklepy sieci RuckZuck są jednymi z największych europejskich sieci sprzedaży artykułów tego typu. Warszawski salon sieci otwarty został w październiku 2014 roku w Parku Handlowym Targówek.