Port Łódź oferuje możliwość komercyjnego skorzystania z technologii beaconowej swoim najemcom. Beacony, powiązane z oprogramowaniem firmy Sensorberg, umożliwiają bezpośrednią interakcję z klientami odwiedzającymi centrum informuje evigo.pl.

Beacony pozwalają komunikować się z klientami, poznawać ich nawyki zakupowe, zachowania, przyzwyczajenia, ścieżki oraz częstotliwość wizyt. Istotną funkcją dla najemców jest możliwość korzystania z remarketingu. Reklama, która „chodzi za klientem” wyświetlając się na odwiedzanych przez niego stronach jest coraz częściej stosowanym zabiegiem, który pozwala markom na bieżące informowanie klientów o ofertach, promocjach i dostępnym asortymencie. Nie potrzeba przy tym, by firmy posiadały własne aplikacje – Sensorberg umożliwia dostęp do komunikacji za pośrednictwem aplikacji partnerskich posiadających łącznie ponad 1,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie.