Galeria Tarnovia zakończyła rok 2017 rekordowym 20-procentowym wzrostem obrotów i 15-procentowym wzrostem odwiedzalności względem wcześniejszych 12 miesięcy. Są to najlepsze wyniki osiągnięte przez centrum od momentu otwarcia obiektu w 2009 roku. Za sukcesem Galerii stoją inwestycje w ofertę rozrywkową i gastronomiczną, które pozwoliły jej uzyskać miano pierwszego centrum handlowo-rozrywkowego w rejonie Tarnowa.

Pod koniec 2016 roku grono najemców Galerii Tarnovia powiększyło się o pierwsze kino wielosalowe w regionie. Multipleks CINEMA3D powstał na pierwszym piętrze Galerii nadając tej części obiektu zupełnie nowy charakter i przeznaczenie. W ślad za filmowym debiutem w pierwszej połowie ub. r. oferta pierwszego piętra wzmocniona została także nowym food courtem, w którym stworzono miejsce dla trzech restauracji. Dzięki bliskiemu sąsiedztwu kina, nowoczesnej części gastronomicznej i sali zabaw dla dzieci, wyższy poziom Galerii Tarnovia stał się prawdziwą strefą rozrywki chętnie odwiedzaną przez mieszkańców miasta.

Inwestycje poczynione w rozwój oferty lifestyle’owej obiektu przyniosły zatem zamierzony efekt, którego miarodajnymi wskaźnikami są wypracowane w ubiegłym roku wzrosty. Najwyższa w historii obiektu roczna, 20-procentowa zwyżka sprzedaży i 15-procentowy przyrost footfallu, (vs 2016) zostały poprzedzone systematycznymi wzrostami miesięcznymi, które utrzymywały się od momentu otwarcia kina. Na pozytywne wyniki Galerii Tarnovia wpływ miała także częściowa rekomercjalizacja parteru centrum, gdzie zadebiutowały sieci Hebe, Trygon Sport i Top Secret. Całkowita powierzchnia nowych i przedłużonych umów najmu, wśród których znalazły się między innymi marki H&M, Bytom, Ryłko i CCC, wyniosła w ubiegłym roku ponad 3 600 m kw. Wiele ze sklepów obecnych w Galerii Tarnovia wciąż pozostaje jedynymi w mieście.

Współpraca z nowymi i dotychczasowymi najemcami w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy była dla dyrekcji Galerii całkowitym priorytetem. To z myślą o nich stworzony został program lojalnościowy, w ramach którego najemcy nagradzani byli za współpracę i zaangażowanie w życie centrum. Mieli oni także możliwość uczestniczenia w szkoleniach tematycznych podnoszących kwalifikacje personelu.

Pozytywny trend zarówno w wynikach, jak i kształtowaniu oferty Galerii Tarnovia, będzie kontynuowany także w bieżącym roku. Już niebawem portfolio obiektu wzmocni salon jubilerski Briju, który zajmie powierzchnię blisko 115 m kw. dołączając do grona najemców parteru Galerii.

Galeria Tarnovia jest 2-poziomowym centrum handlowym, zlokalizowanym w Tarnowie przy ul. Krakowskiej 149. Otwarcie Galerii miało miejsce w 2009 roku. Obiekt znajduje się bezpośrednio przy drodze krajowej i jest doskonale widoczny od ul. Krakowskiej, którą dziennie przejeżdża 36 500 aut. W 30-minutowej strefie oddziaływania Galerii Tarnovia mieszka przeszło 270 tys. osób, a w 10-minutowej strefie – blisko 90 tys. osób.

Na powierzchni handlowej 17 039 m kw. znajdują się takie marki jak: kino CINEMA3D, H&M, New Yorker, Smyk, Taranko, Stradivarius, Reserved, Sinsay, Martes Sport, Triumph, Douglas, Deichmann, CCC, Matras, Carry, RTV Euro AGD oraz Market z grupy Carrefour.

Galeria Tarnovia jest własnością spółki, w której udziałowcami są: amerykański fundusz inwestycyjny Heitman (70% udziałów) i deweloper TK Development (30% udziałów).