Już 6 listopada br. o godzinie 9:00 zostanie otwarta kolejna restauracja szwedzkiej sieci MAX Premium Burgers. Będzie to już druga restauracja MAX-a w Gdańsku i jednocześnie pierwsza dwupiętrowa oraz największa w Polsce. Wielkie otwarcie odbędzie w centrum handlowym Forum Gdańsk. Na gości będą czekać liczne atrakcje oraz wyjątkowe oferty cenowe.

Skandynawska sieć MAX Premium Burgers obecna w Polsce od 2017 roku otwiera kolejną restaurację. Lokal o powierzchni 1000 mkw zlokalizowany będzie na poziomie 2 w centrum handlowym Forum Gdańsk przy ul. Targ Sienny 7. Do dyspozycji gości będą aż dwa piętra oraz 352 miejsca siedzące i 10 samoobsługowych kas.

Czym MAX podbije serca Gdańszczan?

Z okazji otwarcia, MAX przygotował ofertę specjalną na swoje flagowe produkty: Frisco Burgera w zestawie z frytkami Crispy Fries i napojem, w cenie 13,95 zł (cena regularna zestawu: 19,95 zł).
Ponadto gościem specjalnym 6 listopada o godz. 15.00 będzie znany YouTuber Adam Zimmerman – znany jako Naruciak, który wraz ze swoją dziewczyną Julią, spotka się z fanami w restauracji oraz weźmie udział w ślepym teście smaku na rozpoznanie ulubionego wege burgera.

MAX-a na tle konkurencji wyróżnia długotrwałe zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, będące główną wartością przedsiębiorstwa. MAX jest pierwszą na świecie siecią restauracji, która wprowadziła oznaczenia śladu węglowego na swoich produktach w menu, które od czerwca 2018 roku jest w pełni pozytywne dla klimatu.

Wieloletnie działania na rzecz środowiska sprawiły, że MAX za swoje „Menu pozytywne dla klimatu” został doceniony przez ONZ w kategorii „Go Climate Neutral Now” w tegorocznej edycji konkursu Global Climate Action Award, gdzie był jedyną nagrodzoną europejską firmą.

MAX to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. MAX był wielokrotnie doceniany w badaniach konsumenckich i wybierany jako „najlepszy burger w Szwecji”. Według najnowszego „Swedish Brand Award” MAX już 18. raz z rzędu otrzymał status: „najbardziej zadowoleni goście w Szwecji”. W 2017 i 2019 roku MAX Premium Burgers zwyciężył w ślepych testach smaku przeprowadzonych we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska.

Z pierwszego badania wynika, że smak flagowego burgera Frisco wybiera aż 59% respondentów, pokonując tym samym burgery Big Mac z McDonald ’s oraz Whopper z Burger King. Drugie badanie wykazało, że na czekoladowego Shake’a Premium MAX-a postawiło 50% badanych, wyprzedzając Shake’a o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake’a Deluxe Czekolada z KFC. MAX jest pierwszą siecią fast food na świecie, która oznacza swoje menu wartościami CO2. 14 czerwca 2018 roku MAX rozpoczął kampanię „Burgery pozytywne dla klimatu”, dzięki której każdy kęs burgera z MAX będzie pomagał w walce ze zmianami klimatycznymi. Firma realizuje tę ideę poprzez działania w trzech obszarach. Po pierwsze, MAX mierzy 100% emisji na każdym etapie produkcji, jak i w ramach działalności samej restauracji. Po drugie, firma systematycznie obniża własną emisję CO2. Po trzecie, MAX usuwa co najmniej 110% emisji, czyli nie tylko niweluje ślad węglowy z całej produkcji, ale absorbuje ekwiwalent kolejnych 10% emisji, co oznacza, że pomaga zmniejszyć ogólny poziom gazów cieplarnianych w atmosferze. W 2019 roku MAX został wyróżniony za swoje „Menu pozytywne dla klimatu” przez ONZ w konkursie Global Climate Action Award w kategorii „Go Climate Neutral Now” i był jedyną europejską marką nagrodzoną przez ekspertów. Obecnie sieć zatrudnia ok. 5500 pracowników w ponad 140 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2018 roku wyniósł 360 milionów euro.