W dniach 24-25 marca 2014 r. na Stadionie Narodowym odbędzie się trzecia edycja prestiżowej konferencji Generation Mobile organizowanej przez NoNoobs.pl i Antyweb.pl.

Niesamowite przychody reklamowe Facebooka z mobile, które stanowią już 53%przychodów reklamowych giganta pokazują, że pionierki czas minął i możliwa jest już realizacja naprawdę ogromnych przychodów i zysków w tym segmencie. Ruch na stronach mobilnych to już ponad 15% globalnego ruchu w internecie i cały czas rośnie, a 45% transakcji na amerykańskim Grouponie pochodzi właśnie z mobile. Sprzedaż mobilna będzie kluczową w najbliższym czasie i praktycznie każda firma musi przygotować strategię dopasowaną do mobilnych zachowań swych klientów i użytkowników.

Tematyka tegorocznej konferencji skupiać się będzie wokół najnowszych i najbardziej gorących rozwiązań z obszaru mobile: bankowości i płatności mobilnych (wystąpienia Miłosza Brakonieckiego i Tomasza Niewiedziała z Banku Zachodniego WBK, Aleksandra Gawrońskiego z mBank.pl oraz Macieja Konratowskiego z MasterCard). Mobilne porady dla m-commerce, przedstawi Bartosz Witoń z Grupy Allegro, a o strategiach wydawców dostarczających treści na wiele urządzeń mobilnych opowie Jarosław Śliżewski z Gazeta.pl. Nie zabraknie też prezentacji wizjonerskich i przeglądowych. Jak rynek mobilny wpływa na technologie opowie Arek Skuza z iTraf Technology, a gość specjalny konferencji Lysa Clavenna zdradzi tajniki budowania pozycji lidera przez firmę Samsung. Nowe perspektywy wykorzystania technologii Bluetooth Low Energy i sensorów (iBeacon) zaprezentuje Jakub Krzych z Estimote.

Osoby zainteresowane inwestowaniem w obszarze mobile z pewnością zainteresują wystąpienia: Bartłomiej Gola z SpeedUp Venture, który przedstawi podstawowe błędy popełniane przez przedsiębiorców wchodzących na rynek mobilny, Tomasza Woźniaka (Future Mind) o specyfice zarządzania projektami mobilnymi oraz Bolesława Tekielskiego z Transition Technologies, którego prezentacja poświęcona będzie innowacyjnym aplikacjom mobilnym stworzonym dla osób niewidzących lub słabo widzących i możliwościom pozyskania dofinansowania na tego typu projekty.

Konferencja Generation Mobile adresowana jest do osób wdrażających strategię mobilną w firmach i organizacjach, do przedstawicieli portali, sklepów, wydawnictw, serwisów social media oraz twórców startupów. Tematyka konferencji zainteresuje też agencje reklamowe i mobilne, działy sprzedaży i marketingu w firmach i organizacjach, osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną oraz firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne i producentów i developerów aplikacji.

 

Bilety na Generation Mobile 2014:

http://2014.generationmobile.pl/rejestracja-na-konferencje

 

Program Generation Mobile 2014:

http://2014.generationmobile.pl/program