Ceneo.pl drugi co do wielkości serwis e-commerce w Polsce, generujący 15% sprzedaży w sieci, podjął strategiczną decyzję o nawiązaniu współpracy z największymi platformami i sklepami zagranicznymi online, takimi jak: Amazon, Gearbest, Asos, Zavvi, czy Newegg.

– Rozszerzenie współpracy o platformy zagraniczne ułatwi polskim klientom zakupy produktów, które do tej pory były nieobecne w Polskich sklepach online. Wierzymy, że jest to kolejny etap dynamicznego rozwoju Ceneo.pl na polskim rynku – mówi Marcin Łachajczyk, CEO Ceneo.pl.

Współpraca serwisów była negocjowana od dłuższego czasu, jednak dopiero teraz, kiedy produkty zagranicznych platform trafiają na „półki” Ceneo.pl możliwe jest ogłoszenie nawiązania współpracy.

Użytkownicy w Polsce uzyskają możliwość porównania oferty cenowej największych sklepów zagranicznych z dotychczasową ofertą dostępną na Ceneo.pl.