Międzynarodowe Targi Poznańskie używają systemu IFS Applications do zarządzania kluczowymi obszarami, takimi jak finanse, projekty i remonty

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Międzynarodowe Targi Poznańskie (MTP), lider przemysłu targowego w Polsce, usprawniła zarządzanie operacyjne, aktualizując system IFS Applications.

MTP, założone w roku 1921, są jednym z najdłużej działających organizatorów targów w Europie. Firma posiada ponad 50% udziału w rynku targowym w Polsce. W portfolio produktów znajduje się ponad sto imprez targowych organizowanych w cyklach rocznych lub dwuletnich.

MTP używają systemu IFS Applications jako centralnego rozwiązania ERP od roku 2003. Pierwsza aktualizacja systemu odbyła się w roku 2007. Obecna aktualizacja, która została niedawno zakończona, miała na celu zapewnienie dodatkowego wsparcia w kluczowych obszarach działalności przedsiębiorstwa, takich jak: finanse, zarządzanie projektami, dystrybucja, remonty oraz kadry i płace. Z systemu IFS Applications korzysta około 350 pracowników MTP.

„Dzięki aktualizacji rozwiązania firmy IFS ulepszyliśmy procesy w zarządzaniu operacyjnym i budżetowaniu. System zapewnia pełną kontrolę kosztów i przychodów oraz umożliwia analizy w wielu przekrojach” – powiedział Krzysztof Ślatała, dyrektor ds. informatyki w MTP. „Ponadto zyskaliśmy bieżący wgląd w koszty i przychody wydziałowe, w podziale na projekty, grupy projektów czy poszczególne elementy infrastruktury, co ułatwia badanie rentowności. System IFS Applications zapewnia nam elastyczność, łatwość użycia oraz kompletność analityczną, które są nam bardzo potrzebne”.