Travel audience, platforma reklamowa należąca do firmy Amadeus – dzięki globalnemu zasięgowi i zaawansowanej analityce danych – pomoże miastu Dubaj lepiej poznać turystów.

W 2017 roku wydatki miasta przeznaczone na reklamę cyfrową przewyższyły wydatki telewizyjne osiągając wartość ponad 200 miliardów dolarów, a konsumpcja mediów cyfrowych ewoluowała w zawrotnym tempie. Wszystko to spowodowało, że specjaliści od marketingu destynacji turystycznych potrzebują jeszcze inteligentniejszych cyfrowych rozwiązań.

Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (Dubai Tourism), realizując swoją strategię „digital, mobile and social first”, zawarł umowę z travel audience – platformą reklamową dedykowaną branży turystycznej.

Dubajska organizacja będzie współpracować z travel audience przy tworzeniu spersonalizowanych kampanii w wielu kanałach, m.in. na portalach turystycznych, w mediach społecznościowych i metawyszukiwarkach. Dzięki lepszemu dostępowi do schematów wyszukiwania podróży, będzie ona w stanie efektywniej mierzyć skuteczność kampanii i zbierać dane nt. zamiarów i zachowań podróżnych. Dubai Tourism wykorzystuje także narzędzie Amadeus Destination Insight, które pozwala analizować informacje na temat globalnych podróży, w tym aktualne dane nt. wyszukiwań, rezerwacji  i harmonogramów podróżnych.

Amadeus to dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej i lotniczej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).
Amadeus zatrudnia około 15 000 pracowników na całym świecie i działa w ponad 190 krajach. Firma posiada oddziały w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 70 krajach na całym świecie.

Spółka jest notowana na hiszpańskiej giełdzie pod symbolem „AMS.MC” oraz uwzględniona w indeksie giełdowym IBEX 35.