Sparc Media udostępnia w Polsce system AdSparc. Narzędzie dzięki, któremu reklamodawcy mogą przeprowadzać kampanie rich mediowe na stronach premium rozliczając się tylko za realne zaangażowanie. Dla specjalistów z branży oznacza to kilka milionów darmowych wyświetleń i tysiące internautów poznających ich markę.
Na czym polega innowacja? Do tej pory kampanie w rich mediach były rozliczane w modelu CPM. Reklamodawca płacił za odsłony niezależnie od efektu. Dzięki AdSparc reklamodawcy są chronieni przed nadmiernymi wydatkami ponieważ rozliczają się w modelu CPE.
„Cieszymy się, że możemy udostępnić zarówno polskim jak i zagranicznym marketerom platformę, która umożliwi im przeprowadzanie oszczędnych i efektywnych kampanii brandingowych. AdSparc to doskonałe narzędzie żeby przekazać użytkownikowi, jak najwięcej informacji o produkcie i tym samym zachęcić go do wejścia w świat marki”. – mówi Jakub Oleksy, Szef Sparc Media w Europie Środkowej i Wschodniej. „Dzięki rozliczeniu kampanii w modelu CPE AdSparc to bardzo przyjazne dla budżetu narzędzie, które wykorzystuje najlepsze cechy RTB tj. precyzyjne targetowanie czy obecność w wielu portalach lub serwisach. Istotnie zwiększa to świadomość marki i buduje jej wizerunek w niespotykany dotąd sposób” – dodaje.
AdSparc gwarantuje, że konsumenci wejdą w świat marki i dowiedzą się o najważniejszych cechach wprowadzanego produktu. Co to znaczy? Wyświetlenia są liczone tylko jeśli internauta wykona określoną czynność np. zarejestruje się, odbierze kupon, podzieli się opinią w mediach społecznościach itd. Eliminuje to wiele problemów związanych np. z odsłonami generowanymi przez boty lub reklamami, które nie załadowały się w pełni.