Firma NCR, globalny lider zintegrowanych rozwiązań technologicznych dla instytucji finansowych i handlu, zajął pierwsze miejsce w badaniu firmy RBR – Global POS Software RBR w 2016 roku. Firma zyskała uznanie jako dostawca oprogramowania obsługi sprzedaży (POS) dla handlu detalicznego i hoteli.

Badanie RBR dotyczące 2016 roku jest pierwszą, dogłębną analizą dynamicznie rozwijającego się rynku retail. W badaniu przeanalizowano ponad 1 000 projektów ponad 40 dostawców. Wyniki wskazują, że do tej pory na całym świecie zaimplementowano ponad 6,6 miliona systemów POS firmy NCR, co stanowi 18 proc. rynku handlu detalicznego i hotelarstwa.

– Rozwiązania omnichannel stają się coraz bardziej popularne wśród przedstawicieli branży sprzedaży detalicznej i hotelarskiej. Wielokanałowość, czyli oferowanie spójnej i jednolitej obsługi klienta za pośrednictwem wszystkich punktów dostępu, ułatwia zarządzanie biznesem i podnosi jakość obsługi, dzięki czemu przyczynia się do osiągnięcia sukcesu biznesowego – komentuje wyniki badania Bartłomiej Śliwa, Country Manager, NCR Polska.