NEC Display Solutions wprowadza na europejski rynek VUKUNET, platformę reklamową dla sieci DOOH. Wszystko, czego VUKUNET wymaga do zmiany ekranu w nośnik reklamowy to połączenie internetowe. Platforma ułatwia prowadzenie kampanii DOOH, łącząc dostawców sieci z domami mediowymi. Platforma jest niezależna sprzętowo i programowo, umożliwiając bezproblemową komunikację z VUKUNET wszystkim systemom zarządzania treścią i nie wymaga wprowadzania żadnych zmian w istniejącej infrastrukturze.
Niemcy i Wielka Brytania są pierwszymi rynkami europejskimi, które skorzystają z NEC VUKUNET. Wybrani partnerzy już testują platformę, a dotychczasowe pozytywne opinie od klientów, którzy wzięli udział w programie pilotażowym, a także ze strony ekspertów pomogą w globalnym wprowadzeniu rozwiązania.
OMG Outdoor, agencja specjalizująca się w nośnikach OOH rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową w oparciu o VUKUNET w Niemczech. Klientem jest BRIGITTE, czołowe niemieckie pismo dla kobiet. Spoty reklamowe są pokazywane w ponad 607 placówkach sieci supermarketów EDEKA w całym kraju. Ekrany, strategicznie rozmieszczone przy wejściach lub na terenie sklepu wyświetlają reklamy BRIGITTE za pomocą platformy VUKUNET bezpośrednio tam, gdzie klienci podejmują decyzje zakupowe. Design reklam jest oparty na własnej kampanii reklamowej czasopisma. Przy tej kampanii współpracowały firmy OMG Outdoor oraz Neo Advertising.