W ubiegłym roku sieć Netto otworzyła 30 sklepów, a plany na 2012 r. zakładają uruchomienie 40 placówek, a w następnym 50 lub nawet więcej. Spółka zmienia wygląd placówek handlowych. Plan modernizacji na rok 2012 przewiduje 29 placówek, co stanowi ponad 10 proc. wszystkich sklepów Netto. Prace modernizacyjne obejmują zmianę organizacji sali sprzedaży.
– Bacznie przyglądamy się naszym sklepom i przygotowujemy nowe projekty wnętrz, które ciągle udoskonalamy. Na początku tego roku opracowaliśmy projekt zmiany ich wystroju, wprowadzenie bardziej kolorowej i nowoczesnej wizualizacji. Sukcesywnie będziemy wdrażać ją we wszystkich nowych oraz remontowanych sklepach. Modernizujemy nasze placówki – w tym roku po gruntownych zmianach ponownie otworzyliśmy sklepy: w Szczecinie, Lubsku, Gorzowie Wielkopolskim, Dębnie Lubuskim, Koszalinie i Szubinie.- informuje Kent Petersen, dyrektor sieci handlowej Netto.