Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna ma na celu wzmocnienie komunikacji, podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty.
Koncept 3.0 to nowa strategia marki, która narodziła się w Danii. Zakłada ona wprowadzenie zmian, które są odpowiedzią na potrzeby klientów. Pierwszy na rynku polskim sklep Netto w zupełnie nowej odsłonie został otwarty w styczniu w gdańskiej Galerii Madison. Nowe rozwiązania, jakie wówczas zaprezentowano, służą zwiększeniu komfortu zakupowego klientów, a składają się na nie m.in. duża powierzchnia sklepu, szerokie alejki, poszerzony asortyment, wyeksponowane strefy świeżych owoców i warzyw, piec do wypieku pieczywa bezpośrednio w sklepie, naturalne materiały, z jakich wykonano wyposażenie, ściana „żywych kwiatów”, podkreślająca świeżość produktów, nowa kolorystyka i oszczędna komunikacja.
Nowe, uproszczone i unowocześnione logo odzwierciedla kierunek zmian, definiowanych przez cztery strategiczne filary, na których opiera się koncept 3.0:
• Skandynawski charakter – skandynawskie wartości i skandynawski design
• Korzyść – utrzymanie niskiej ceny, dbałość o najwyższą jakość, a także współpraca z lokalnymi społecznościami
• Śmiałość – wyrazista komunikacja, zdecydowany kierunek zmian
• Prostota – prosta i łatwa nawigacja, proste rozwiązania w zarządzaniu sklepem i obsłudze klienta
– Nowe logo to kolejny krok składający się na ujednolicenie naszej komunikacji oraz realizację konceptu Netto 3.0 na polskim rynku – dodaje Janusz Stroka, CEO Netto Polska. – Obecnie w nowej odsłonie funkcjonuje 5 sklepów, które zostały dostosowane do potrzeb i wygody naszych klientów. Do końca tego roku powstanie ich aż 40. Zależy nam na tym, aby klienci na każdym etapie kontaktu z Netto mieli jak najlepsze doświadczenia, na które składają się m.in. sposób komunikacji oraz komfort robienia zakupów w przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni.
Sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.
zdjęcie: https://brandingmonitor.pl