Nexterio.pl (dawniej Megastore.pl) to sklep internetowy należący do spółki Megastore.pl. System SALESmanago zostanie wykorzystany do wdrożenia i optymalizacji kompleksowych procesów marketingowych i sprzedażowych – m. in. do wzrostu konwersji z takich procesów, jak porzucony koszyk oraz wysyłka dopasowanej oferty do profilu użytkownika.

„Obecnie personalizacja komunikacji z klientem to must have w branży e-commerce – między innymi właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie rozwiązań, jakie oferuje marketing automation. Dlaczego SALESmanago? Wzięliśmy pod uwagę kilka kluczowych z naszego punktu widzenia czynników: doświadczenie firmy na rynku oraz dostępność rozwiązań jakie platforma posiada. Mamy nadzieję, że współpraca okaże się  inspirująca i korzystna dla obu stron” – mówi Magdalena Staszczyk, dyrektor marketingu w Nexterio.

SALESmanago Marketing Automation to polski produkt, którego twórcą jest firma Benhauer. Według najnowszych rankingów firmy Datanyze to 7 na świecie pod względem wielkości platforma służąca do automatyzacji marketingu. System umożliwia identyfikację osób pojawiających się na stronie WWW, monitoring ich działań oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być wzbogacane o dane transakcyjne. Na tej podstawie system realizuje automatyczne procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników.