Spółka North Food Polska właściciel sieci restauracji North Fish wprowadziła nową aplikację mobilną połączoną z kompleksowym programem lojalnościowym. Aplikacja jest prosta i intuicyjna, a program North Fish Club umożliwia między innymi zbieranie punktów za zakupy w restauracjach, które następnie można wymienić na nagrody. Przygotowanie i wdrożenie nowej aplikacji foodowej spółka North Food Polska S.A. powierzyła Grupie Me & My Friends.

Nowa aplikacja mobilna North Fish z programem lojalnościowym jest nie tylko nowoczesnym narzędziem, ale przede wszystkim kompleksowym rozwiązaniem, które umożliwia klientom sprawdzenie aktualnej oferty produktowej wraz z cenami, wartościami odżywczymi i alergenami. Pozwala korzystać ze spersonalizowanych propozycji, atrakcyjnych zniżek oraz odnaleźć restauracje North Fish w najbliższej okolicy. Ponadto za każde zakupy we wszystkich restauracjach sieci użytkownicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody.

Zintegrowanie aplikacji z Program North Fish Club sprawiło, że powstała niepowtarzalna, spersonalizowana oferta dla smakoszy dań z ryb, owoców morza i potraw vege – dla wszystkich, którzy czerpią przyjemność z jedzenia.

– Po podjęciu decyzji o przygotowaniu nowej aplikacji dla klientów, kolejnym krokiem było znalezienie dobrego wykonawcy. W naszych założeniach nie miała to być jakaś kolejna apka, tylko najlepsza aplikacja foodowa. Wybraliśmy do tego zadania zespół Me & My Friends i dzięki temu nasi klienci już od września tego roku mogą korzystać ze świetnej aplikacji połączonej z nowoczesnym programem lojalnościowym
– mówi Tomasz Rurarz, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu, Członek Zarządu w North Food Polska S.A.

Przede wszystkim nawigowanie po programie jest proste i intuicyjne. Po ściągnięciu aplikacji na telefon i założeniu konta, klient przystępuje do programu North Fish Club. Od tej chwili ma szybki i nieograniczony dostęp do menu, nowości, promocji, informacji o daniach i produktach. Jednocześnie otrzymuje też wirtualną kartę (indywidualny numer karty ma postać kodu kreskowego). Skanując ją podczas każdych zakupów w restauracjach sieci North Fish zbiera punkty, które następnie może wymienić na nagrody. Za każdą wydaną złotówkę użytkownik uzyskuje 10 punktów. Są one automatycznie dodawane do jego indywidualnego konta.

– Zależało nam na tym, aby poza wszystkimi korzyściami, jakie daje klientom program North Fish Club, zintegrowana z nim aplikacja była szybka i przyjazna w obsłudze. Aby dostęp do oferty, do punktów i konta użytkownika był łatwy i przystępny. Aby była to po prostu aplikacja „user-friendly”. I taka jest
– podkreśla Monika Bednorz Project Manager w Grupie Me & My Friends.

Aplikacja dostępna jest na platformach Android (Google Play) i iOS (App Store). Spółka North Food Polska zapowiada, że zintegrowany z nią program lojalnościowy North Fish Club będzie systematycznie poszerzany o kolejne korzyści dla klientów.