Wzrost inflacji często zmusza nas do uważnego śledzenia cen i dokładnego analizowania wydatków. Ten trend ma również wpływ na opiekunów zwierząt, którzy starają się znaleźć odpowiednie produkty dla swoich pupili. Niemniej jednak, zdrowie i komfort naszych zwierząt nie powinny być pozostawione na drugim planie. W obliczu rosnących kosztów, warto poszukiwać sprytnych rozwiązań, które pomogą nam oszczędzać, nie rezygnując z jakości. Maxi Zoo w nowej kampanii 360° „Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” doradza, jak kupować taniej, nie tracąc na jakości.
Kampania „Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” to odpowiedź na obecne potrzeby i wyzwania rynku. W momencie, w którym wszyscy spotykają się z podwyżkami cen, sieć sklepów dla zwierząt pokazuje, że można kupić dobry produkt w niższej cenie.
W świadomości klientów często pojawia się opinia, że kupowanie tańszych produktów wiąże się ze znacznym pogorszeniem jakości. Nierzadko okazuje się, że tańsze, wcale nie musi być gorsze. Maxi Zoo zachęca do zapoznawania się z etykietami oraz składem produktów w celu weryfikacji jakości oraz wskazuje inne sprytne rozwiązania, które pozwolą oszczędzać, niezależnie od rosnących kosztów. Co więcej, kampania zwraca uwagę na oszczędzanie przez weryfikowanie cen za kilogram lub litr. Dbanie o pupili oraz ich opiekunów to jeden z fundamentów organizacji, dlatego szeroka oferta promocyjna pozwala każdemu znaleźć coś dla siebie. Prócz konkurencyjnych cenowo linii produktowych, Maxi Zoo oferuje stały rabat Friends 5% na każde zakupy dla użytkowników aplikacji. Regularnie pojawiają się w niej również kupony, pozwalające korzystać ze specjalnych ofert. Co ważne, organizacja czuwa nad wprowadzaniem promocji na różne produkty, a opiekunowie większości pupili mogą dzięki nim wyposażać swoje zwierzęta, kupując wybrane artykuły w niższych cenach. Najświeższe oferty są zawsze dostępne w aktualnych gazetkach promocyjnych. Te rozwiązania pozwalają realnie zaoszczędzić pieniądze. Wystarczy tylko odrobina chęci do zmiany dotychczasowej postawy i poszerzania wiedzy w zakresie żywienia naszego zwierzęcia. Jeżeli nie wiemy na co zwracać uwagę przy zakupie odpowiedniej karmy lub akcesoriów dla naszych zwierząt, to pracownicy Maxi Zoo Polska są zawsze gotowi, aby profesjonalnie doradzić.
– Wszyscy odczuwamy inflację. Choć “przyzwyczailiśmy” się do wysokich skoków cen niemal każdego produktu, nadal stanowi to duży problem. Badania pokazują, że coraz więcej osób przeznacza znaczną część swoich przychodów na podstawowe artykuły, np. spożywcze. Dodatkowo często w naszych gospodarstwach domowych mieszkają pupile, którym należy zapewnić odpowiednią opiekę. Nasza najnowsza kampania “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” pomaga zrozumieć, że nie należy oszczędzać na zwierzętach, wystarczy zmienić swoje nawyki zakupowe za pomocą kampanii 360° dzielimy się wskazówkami na temat sprytnego oszczędzania. W Maxi Zoo Polska dokładamy starań, aby klienci jak najmniej odczuwali różnice powstające w cenach wysokojakościowych produktów, które są niezbędne dla prawidłowego rozwoju naszych pupili. Regularnie wdrażamy oferty promocyjne, pozwalające kupować dobre produkty w niskich cenach lub korzystnych pakietach. Co więcej, dbamy o ich różnorodność – przecenione produkty dotyczą wielu kategorii zwierząt i często można je ze sobą łączyć, dlatego każdy opiekun znajdzie coś dla swojego pupila. Wystarczy być na bieżąco z naszą gazetką, korzystać ze stałego rabatu Friends w aplikacji oraz pojawiających się w niej różnorodnych promocyjnych kuponów. Pomimo, że czasy są trudne, nie powinniśmy oszczędzać na zwierzętach. Naszą kampanią chcemy pokazać, że to naprawdę możliwe. – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.
Kampania “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” rozpoczęła się w maju. Na jej potrzeby zostały zrealizowane dwa spoty telewizyjne – jeden z psem, a drugi z kotem w rolach głównych. Ponadto działania reklamowe obejmą radio, kampanię digitalową, social media oraz formaty OOH.