Startuje nowa kampania wizerunkowa aplikacji InPost Fresh, oferującej zakupy z dostawą. Gwiazdą nowej kampanii został Karol Kłos – jeden z najbardziej lubianych polskich siatkarzy, czołowy blokujący w kraju, obecnie zawodnik reprezentacji Polski i Asseco Resovia Rzeszów. Kampania będzie emitowana szeroko w internetowych serwisach streamingowych (Player, Polsat Box), serwisach mediowych, w kanałach digital i kinach.
Spot niesie informację: “Karol Kłos żegna się z siatką”. Jest to z pewnością zaskakująca wiadomość dla polskich kibiców. Ale już po chwili wyjaśniamy cały przekaz… Karol wcale nie kończy kariery! Żegna się z tradycyjnymi zakupami, dźwiganiem ciężkich siatek – i przerzuca się na nowoczesne zakupy przez aplikację InPost Fresh z dostawą do maszyny Paczkomat®. Bo tak przecież jest wygodniej, szybciej i lepiej!
– Karol jest bardzo aktywny w Internecie. Prowadzi swoje profile w social mediach w sposób zabawny i pasujący do InPost, dlatego był oczywistym wyborem do tego “siatkarskiego” konceptu. Aby dodać autentyczności i odwołać się do wspomnień głównego bohatera, nasza ekipa realizowała zdjęcia w Katowickim Spodku – który jest kultowym miejscem dla fanów siatkówki. Zależało nam, aby nowa kampania zbudowała napięcie i ciekawość, by chwilę później wywołać uśmiech i zaprosić do zakupów w aplikacji. Bez względu na to, gdzie mieszkasz, w InPost Fresh możesz zamawiać produkty zazwyczaj dostępne tylko w dużych miastach. Dodatkowo korzystając z infrastruktury ponad 20 tysięcy automatów Paczkomat® InPost i 7 tysięcy kurierów, odbierzesz je tak jak lubisz – szybko i wygodnie. Zamień siatkę na Paczkomat®! Z InPost Fresh to proste 🙂 – zachęca Karolina Podgórska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i wsparcia e-commerce.
Za pomysł i koncepcję kreatywną odpowiada agencja SUPERMARKET prowadzona przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Spot powstał pod czujnym okiem polskiego cenionego reżysera Maćka Kowalczuka i został wyprodukowany przez dom produkcyjny TANK.
Po dwóch latach od uruchomienia, aplikacja zanotowała ponad milion pobrań. Obecnie InPost Fresh współpracuje z ponad 180 partnerami handlowymi, którzy oferują łącznie ponad 200 tys. produktów do kupienia w 6 kategoriach, w tym: produkty spożywcze, porządki, kosmetyki i higiena oraz artykuły dla zwierząt. Darmową dostawę można uzyskać już przy zakupach za 50 złotych.
Badania konsumenckie potwierdzają, że InPost jest najlepiej rozpoznawaną marką wśród internautów w Polsce. Znajomość wspomagana marki InPost wynosi aż 97%, a znajomość spontaniczna 83%[ ŹRÓDŁO: Badanie Kantar, Maj 2023]. Wg badań Kantar aż 94% kupujących online jako formę dostawy wybiera Paczkomat® InPost[ ŹRÓDŁO: Badanie Kantar, Maj 2023], a aż 82% sprzedających online wybiera Paczkomat® jako formę wysyłki. Ponadto aż 82% polskich internautów uważa, że Paczkomat® InPost to najbardziej ekologiczna forma dostaw. Badani uważają, że InPost wykorzystuje nowe technologie (81%), dostarcza przesyłki na czas (82%), na InPost można polegać (77%) oraz że lubią markę InPost (78%).