Wystartowała nowa kampania wody źródlanej Żywiec Zdrój. Działania reklamowe prowadzone będą wielokanałowo i potrwają do końca sierpnia.

W ramach kampanii przygotowanych zostało łącznie 5 spotów (3×30’, 60’ oraz 90’), w których lektorem jest Sebastian Karpiel-Bułecka. Reklamy będzie można obejrzeć w telewizji oraz sieci kin Cinema City, gdzie spoty będą wyświetlane bezpośrednio przed największymi tytułami oraz premierami filmów. Dodatkowo, działania reklamowe od 12 maja prowadzone będą w Internecie z wykorzystaniem kanału YouTube. Filmy wyświetlane w sieci będą połączone z konkursem. To widz, odpowiadając na pytania w trakcie filmu, będzie mógł zadecydować o jego zakończeniu.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz egzekucję reklamy odpowiedzialny jest Y&R, za aktywację w ramach YT odpowiada VML, zaś zakupu mediów dokonał dom mediowy Mediacom.