Inforsys – spółka specjalizująca się w outsourcingu procesów biznesowych (BPO) – zgodnie z przyjętą strategią podejmuje kolejne aktywności mające za zadanie dywersyfikację działalności firmy. W tym celu spółka zależna Inforsys – InCess – uruchomiła platformę Sprawdzonyserwisant.pl – wyszukiwarkę i porównywarkę serwisów napraw urządzeń elektronicznych.

Portal umożliwia znalezienie najbliższego punktu, a także umówienie naprawy i ocenę usługi. Obecnie zgłosiło się już kilkadziesiąt firm serwisowych, które dzięki platformie zyskają łatwy dostęp do klientów, system do zarządzania zleceniami oraz zewnętrzną obsługę reklamacji.

Dzięki filtrom wyszukiwania klient może nie tylko wybrać serwis w najbliższej okolicy czy posiadający najwyższą ocenę, ale także w kilka chwil znaleźć takie informacje, jak: najbliższy dostępny termin, czas trwania usługi, forma płatności, jakość punktu obsługi oraz status przedsiębiorcy. Dodatkowo, system rezerwacji umożliwia dostęp do danego serwisu bez kolejki.