Visa Europe rozpoczęła kolejną promocję płatności bezgotówkowych, tym razem we współpracy z 9 popularnymi detalistami, pod hasłem „Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!”. Na użytkowników kart Visa czekają atrakcyjne rabaty oraz usługi w specjalnych, niższych cenach u partnerów promocji – w serwisie Allegro, sieci C&A, e-sklepie Carrefour, sieciach kin Helios i Multikino, Polskich Liniach Lotniczych LOT, stacjach benzynowych Shell, kawiarniach SO! COFFEE oraz sieci Telepizza. Szczegóły ofert dostępne są na stronie nagrody.visa.pl. Promocję, która potrwa do 14 czerwca br., wspiera intensywna kampania reklamowa obejmująca emisję spotów w radiu, działania w internecie, reklamę prasową, reklamę w warszawskim metrze oraz reklamę na nośnikach outdoorowych w wybranych galeriach handlowych.
Użytkownicy kart Visa mogą wybrać ofertę, z której chcą skorzystać, poprzez stronę nagrody.visa.pl. Na stronie lub bezpośrednio za pomocą wiadomości SMS należy wygenerować unikalny kod oferty, a następnie – podczas płatności kartą Visa u wybranego partnera i zgodnie z warunkami danej oferty – okazać go sprzedawcy.
Promocja „Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!” jest komunikowana przez wielokanałową kampanię reklamową, która obejmuje emisję spotów w stacjach radiowych (m.in. Program III Polskiego Radia, Radio Zet, RMF FM oraz stacje lokalne) – oprócz spotu ogólnego promującego całe przedsięwzięcie, przygotowano też spoty dedykowane każdemu z partnerów. Reklamy pojawią się również w internecie (m.in. serwisy Gazeta.pl, Interia.pl i Wp.pl oraz wyszukiwarka Google), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Newsweek), w CityINFOtv – na ekranach w wagonach warszawskiego metra oraz na cyfrowych nośnikach outdoorowych (OOH) w największych galeriach handlowych w Polsce.
O promocji swoich klientów aktywnie informują również detaliści-partnerzy promocji oraz banki-wydawcy kart Visa. Zakupem mediów dla kampanii wspierającej promocję „Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!” zajął się dom mediowy MEC, zaś za kreację kampanii oraz produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland.