Co najmniej 20-proc. wzrost poziomu EBITDA, budowa i integracja technologii oraz rozwój kompetencji w zakresie omnichannel, to jedne z priorytetów, jakie Grupa SARE ogłosiła w nowej Strategii Korporacyjnej, obejmującej lata 2017-2019. Spółka przedstawiła również wizję swojego biznesu do 2021 r.

Nowa wizja spółki zakłada, że SARE będzie wiodącą polską Grupą w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, skutecznie wdrażającą innowacyjne rozwiązania technologiczne. Strategia zakłada szereg działań, mających na celu poprawę efektywności działania Grupy oraz zapewnienie swoim klientom narzędzi wspierających sprzedaż, które będą jednocześnie atrakcyjne kosztowo oraz dostosowane do ich potrzeb.

– Niezmiennie, nadrzędnym celem będzie dla nas przede wszystkim satysfakcja naszych klientów – zarówno obecnych, jak i przyszłych. Specjalnie dla nich, zostały przygotowane innowacyjne narzędzia, które będą pomocne przede wszystkim w zwiększeniu sprzedaży w modelu omnichannel, ale także i wśród standardowych rozwiązań abonamentowych. Będziemy budować wartość spółki oraz zapewniać ponadprzeciętne zwroty z zainwestowanego kapitału dla akcjonariuszy. Zamierzamy stać się wysoko wyspecjalizowaną w technologii internetowej, multiusługową i innowacyjną Grupą – mówi  Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE.

Strategia Grupy SARE zakłada możliwość dokonywania przejęć podmiotów działających w najbardziej perspektywicznych obszarach. Dotyczy to w szczególności firm działających w obszarze video marketingu czy tworzących rozwiązania mobilne.